شناسهٔ خبر: 22606180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برگزاری مراسم قربانیان زلزله در اقامتگاه سفارت ایران در اردن

سفارت ایران در اردن روز یکشنبه گذشته مراسم یادمان و دفتر یادبود قربانیان حادثه ناگوار زلزله غرب کشور در استان کرمانشاه را در محل اقامتگاه سفارت ایران برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سفارت ایران در اردن روز یکشنبه گذشته مراسم یادمان و دفتر یادبود قربانیان حادثه ناگوار زلزله غرب کشور در استان کرمانشاه را در محل اقامتگاه سفارت ایران برگزار کرد.

در این مراسم شخصیتهای سیاسی، فرهنگی، احزاب و سندیکاهای صنفی و صاحبان مشاغل اردنی، همچنین نمایندگان جنبش فتح و مجلس ملی فلسطین و سفرا و رؤسای سازمانها ونهادهای منطقه ای و بین المللی مقیم با حضور در این مراسم ضمن ابراز تسلیت خود به دولت،ملت و سفیر و اعضای سفارت کشورمان در امان برسم یادبود، باطلب رحمت الهی برای قربانیان این حادثه زیان بار و شفای عاجل برای مجروحان و دوام باعزت نظام ایران مسئلت و دفتر را بدین مناسبت امضاء کردند.

در همین راستا سفارت ایران با نیمه افراشته کردن پرچم بخاطر عزای عمومی در کشور به لاله های پرپر شده این حادثه ناگوار ادای احترام کرد و پادشاه اردن نیز بدین مناسبت در اولین روز پس از حادثه تلخ زلزله غرب کشورمان با ارسال پیام تسلیتی به عنوان ریاست محترم ایران وملت کشورمان ادای احترام کرد.

همچنین در همین ارتباط ریاست همایش بین المللی "پیرامون امنیت و عدم اشاعه  سلاح هسته ای وکشتار جمعی خاورمیانه" در هتل فرمونت امان نیز در ۲۵ ابانماه با اعلام یک دقیقه سکوت به قربانیان این حادثه تاثربار ادای احترام کردند.

نظر شما