شناسهٔ خبر: 22605335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده مرزبانی هرمزگان اعلام کرد

درگیری مرزبانان هرمزگان با قاچاقچیان

R7720/P1377/S6,58/CT11

فرمانده مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان استان با قاچاقچیان و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر تبعه کشور افغانستان، توسط مأموران مرزبانی استان در غرب هرمزگان در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اصغر خرم‌روی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در غرب استان با انجام کارهای اطلاعاتی از جابه‌جایی یک محموله مواد مخدر در یکی از خورهای حوزه استحفاظی خود مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مرزبانان در یک عملیات مشترک با عوامل انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند و پس از دقایقی کمین، یک فروند شناور در حال تخلیه بسته‌های مشکوک به داخل یک دستگاه خودرو را مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانانی هرمزگان با اعلام درگیری چندساعته مأموران با قاچاقچیان، بیان داشت: سرانجام مأموران موفق به توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و کشف 550 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

سرهنگ خرم‌روی با اشاره به تلاش‌های مرزبانی برای مقابله با قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: در رابطه با عملیات مذکور سه نفر از قاچاقچیان که تبعه کشور افغانستان هستند، دستگیر شدند.

انتهای پیام/*

نظر شما