شناسهٔ خبر: 22605124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

پرسپولیس بیش از حد اقتصادی!

پرسپولیس برای دومین بار در فصل جاری، آزادی را با تساوی بدون گل ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، پس از شکست پارس جنوبی و توقف پیکان و استقلال، پرسپولیس به یک پیروزی دلچسب در کنار هوادارانش نیاز داشت تا با یک بازی کمتر و شاهانه به صدر بازگردد اما سرخ ها مثل همیشه نبودند و در نهایت هم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

برانکو ایوانکوویچ در این مسابقه نوراللهی، طارمی، ماهینی، احمدزاده و خلیل زاده را در اختیار نداشت و مصدومیت بشار رسن در دقایق ابتدایی، کار او را سخت تر از قبل کرد. سرمربی کروات سرخ ها همچنین در کنفرانس مطبوعاتی گفت که مشکلات مدیریتی باشگاه و بازگشت بازیکنان پس از اردوی تیم ملی به او و تیمش لطمه زد و میتوان این موضوع را تا حدی، قبول داشت اما از مدافع عنوان قهرمانی لیگ، انتظارها بیش از این است.

 

قرمزها علاوه بر تمام مشکلات قبلی، با چالش رفتارهای عجیب دروازبانشان هم مواجه هستند و اگر تا قبل این موضوع در حد مصاحبه و شایعات بود، حالا به زمین مسابقه و درگیری با هواداران رسیده است. برانکو که همیشه پشت بازیکنانش می‌ایستاد هم این بار در اعتراض به کارهای بیرانوند، وعده تنبیه او را داد.

 

تمام این موضوعات در حالی است که پرسپولیس هفته آینده به مصاف صدرنشین لیگ یعنی پارس جنوبی جم خواهد رفت و از دست رفتن امتیاز، کار را برای سرخ ها بسیار سخت تر خواهد کرد. واقعیت این است که سرخ ها اقتصادی تر از همیشه بازی می‌کنند و شاید با شرایط موجود، چاره کار هم همین پیروزی های خفیف باشد اما وقتی عدم نمایش دلپذیر با از دست رفتن امتیاز همراه باشد، تحمل برای هواداران سخت و سخت‌تر میشود.

 

شاگردان ایوانکوویچ البته در جم بیشتر بازیکنان را در اختیار خواهند داشت اما هنوز چند ماهی تا برگشت طارمی، زمان باقی است. قهرمانی در نیم فصل کمترین مطالبه هواداران از پرسپولیسِ فعلی خواهد بود و از طرف دیگر اگر آن ها به دنبال تکرار قهرمانی هستند باید به این مهم برسند چرا که از نیم فصل دوم اردوهای تیم ملی بیشتر خواهند شد و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز فراخواهد رسید.

 

پرسپولیسِ برانکو در لیگ پانزدهم همیشه هجومی بود و در اغلب مسابقات گلزنی می‌کرد اما این فصل مقابل پیکان و پدیده به این مهم نرسیده است. در لیگ شانزدهم نقص ها از بین رفتند و پرسپولیس گام های مثبتی در راه تکامل برداشت اما سرعت پیشرفت آن ها در لیگ هفدهم، آنچنان که باید و شاید محسوس نیست و نمیتوان یک دلیل مشخص برای این موضوع بیان کرد. اما پرسپولیس برای برگشت به دوران اوج باید نکاتی را در نظر بگیرد: بازگشت ثبات مدیریتی، بازیابی عطش پیروزی و البته حمایت حداکثری هواداران در بازی های خانگی از تیم.

نظر شما