شناسهٔ خبر: 22604983 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 لاريجاني: راه حل هايي براي مشکلات کارگران در نظر گرفته شده است

رئيس مجلس شوراي اسلامي از بررسي وضعيت و مشکلات کارگران کشور در نشست غيرعلني مجلس خبرداد.

به گزارش خانه ملت، دکتر علي لاريجاني در نشست علني مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نشست غيرعلني گفت: از 8 صبح جلسه به صورت غيرعلني برگزار شد و بحث مهمي درباره سازمان تامين اجتماعي مربوط به کليت مسائل کارگران کشور صورت گرفت.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: براي آينده و آتيه کارگران بايد تصميم گيري مي شد تا از پشتوانه قوي برخوردار شوند به همين جهت مرکز پژوهش هاي مجلس گزارش جامعي در اين خصوص ارائه کرد.وي گفت: با حضور سازمان تامين اجتماعي و وزارت کار، رفاه و تامين اجتماعي بررسي هاي نسبتا خوبي انجام شد و راه حل هايي مدنظر گرفته شد که بايد سير قانوني آن طي شود.

ظريف:

ايران آماده همکاري با سازمان ملل در افغانستان

وزير امور خارجه کشورمان از آمادگي ايران به منظور همکاري نزديک با سازمان ملل و ديگر کارگزاري هاي آن سازمان در تمامي حوزه هاي مورد انتظار در افغانستان خبر داد و گفت: ايران خواستار ثبات در افغانستان بوده و در اين راستا تلاش کرده است.

به گزارش مرکز ديپلماسي رسانه اي وزارت امور خارجه، محمد جواد ظريف در ديدار تاداميچي ياماموتو نماينده ويژه دبيرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان ضمن اشاره به همکاري هاي جاري ميان ايران و افغانستان و لزوم افزايش شتاب اين همکاريها در عرصه هاي مختلف سياسي و اقتصادي، اهميت مقابله با گسترش تهديدات و خطر گروه داعش در منطقه و از جمله افغانستان با توجه به شکست هاي اخير اين گروه تروريستي در کشورهاي عراق و سوريه را يادآور شد.

واکنش امارات به نشست ضد ايراني قاهره

وزير مشاور امارات در امور خارجه در واکنش به نشست وزراي خارجه عرب عليه ايران مدعي شد: تصميم اتحاديه عرب در رابطه با دخالت‌هاي ايران تاريخي است.به گزارش ايسنا، انور قرقاش، وزير مشاور امارات در امور خارجه در صفحه توئيتر خود مدعي شد: تصميم اتحاديه عرب در رابطه با دخالت‌هاي ايران تاريخي است و پيام روشني در رابطه با فعاليت مشترک کشورهاي عربي را مي رساند.

حريري امشب وارد بيروت مي‌شود

منابع آگاه لبناني اعلام کردند که سعد حريري سه‌شنبه شب وارد بيروت مي‌شود.به گزارش ايسنا، به نقل از شبکه خبري الميادين، منابع لبناني اعلام کردند که سعد حريري، نخست‌وزير مستعفي لبنان سه‌شنبه شب وارد بيروت مي‌شود. وي قرار است در مراسم روز استقلال لبنان که 22 نوامبر (چهارشنبه يکم آذر) برگزار مي‌شود، شرکت کند.پيشتر اخباري مبني بر سفر او به مصر و کويت پيش از ورودش به بيروت منتشر شد که مقامات هر دو کشور اين اخبار را تکذيب کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما