شناسهٔ خبر: 22604678 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آغاز مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ویژه خواهران از 15 آذر ماه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل و موسس دارالقرآن امام علی(ع) گفت: یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ویژه خواهران از 15 آذر ماه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، به نقل از روابط عمومی دارالقرآن امام علی(ع)، حاج محمد انصاری مدیرعامل دارالقرآن امام علی(ع) گفت: با توجه به کثرت شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات که بالغ بر هفت هزار نفر شده است، یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) ویژه خواهران در سه مقطع سنی نوجوانان (زیر 16 سال) ، جوانان(بین 16 و 30 سال) و بزرگسالان(بالای 30 سال) و در شش رشته حفظ کل، حفظ بیست جزء، حفظ ده جزء ، حفظ پنج جزء، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم برگزار می شود.
وی افزود این مسابقات از 15 آذر ماه همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در تهران ، بهارستان – چهارراه سرچشمه – یادمان شهدای هفتم تیر آغاز خواهد شد و تا جمعه 24 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد زمان حضور شرکت کنندگان در این مسابقات طبق جدول زمان بندی خواهد بود که بزودی اعلام خواهد شد و داوطلبان بایستی طبق این زمان بندی حضور پیدا کنند و عدم حضور در زمان مورد نظر، به منزله انصراف تلقی می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما