شناسهٔ خبر: 22604670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهید حججی در بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دشتی دوشنبه شب در نشست ستاد برگزاری مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم در بوشهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شهیدان مدافع حرم با تقدیم خون خود، اسلام و ایران اسلامی را بیمه کرده‌اند.

دشتی ادامه داد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت خون شهدا و به جرات می‌توان گفت که تمام عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی همه نتیجه خون این شهیدان است.

وی با تاکید بر اینکه خون شهیدان هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: خون شهیدان مدافع حرم امروز حافظ بسیاری از کشورهای اسلامی و ایران شده است.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: شهیدان مدافع حرم بار دیگر رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی مردان و زنان ایران اسلامی را در جبهه‌های حق علیه باطل زنده کرده‌اند.

دشتی یادآور شد: شهادت محسن حججی، با آن شمایل مظلومانه و در عین حال مقاوم و با صلابت، خون تازه‌ای در رگ‌های اسلام و انقلاب اسلامی جاری ساخت و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش بیمه کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز همگی وظیفه دارند فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را ترویج و خود نیز عامل به سخنان خود باشند، گفت: شهید حججی آنچه را که از کربلا آموخته بود، آنچه را که دوران دفاع مقدس شناخته و آموخته بود به منصه ظهور گذاشت که همه جهانیان مبهوت عظمت و بزرگی شخصیت وی هستند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری مراسم پاسداشت شهدای مدافع حرم استان بوشهر با حضور خانواده شهید حججی خبر داد و تصریح کرد: این مراسم روز چهارشنبه ساعت ۱۹ با سخنرانی امام جمعه بوشهر و در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین استقبال از خانواده شهید محسن حججی روز سه‌شنبه سی‌ام آبان بعد از نماز مغرب و عشا در فرودگاه بوشهر برگزار می‌شود.

دشتی با اشاره به اینکه خانواده شهید حججی به دعوت سپاه شهرستان بوشهر به استان بوشهر سفر خواهند کرد، گفت: حضور در بهشت صادق و میثاق با شهدای بوشهر، تجلیل از شهدای مدافع حرم استان بوشهر، حضور در شهرستان‌های گناوه، برازجان، دشتی، کنگان  و عسلویه از دیگر برنامه‌های خانواده شهید حججی است.

نظر شما