شناسهٔ خبر: 22604669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار خبرداد:

بررسی راهکارهای ایجاد و توسعه زیرساخت های گلستان با حضور وزیر راه

گرگان - ایرنا- استاندار گلستان در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت که راه آهن گرگان- مشهد و اینچه برون- گرمسار، ایجاد بندرخشک اینچه برون و آزادراه نوکنده- آشخانه نقش موثری در رونق سرمایه گذاری گلستان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از استانداری گلستان سید مناف هاشمی در دیدار با عباس آخوندی ضمن تقدیر از حمایت های وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: تامین این زیر ساخت ها به همراه توسعه راه های استان به لحاظ کمی و کیفی و تجهیز ناوگان ریلی از جمله مسائلی است که نقش موثری در ارتقا جایگاه استان در زمینه تجارت و سرمایه گذاری خواهد داشت.
وی؛ گلستان را استانی مستعد در زمینه های مختلف دانست و افزود: با همراهی وزارت راه و شهرسازی زمینه های رشد گلستان شتاب خواهد گرفت و امیدواریم با توجه به ظرفیت راه آهن اینچه برون نقش گلستان در مراودات تجاری جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان و قزاقستان پررنگ تر شود.
وزیر راه و شهرسازی نیز در خصوص برقی کردن راه آهن اینچه برون به گرمسار، راه اندازی قطار گرگان به مشهد، آزادراه نوکنده به آشخانه و آسفالت راه های روستایی دستورات لازم را صادر کرد.
دکتر عباس آخوندی همچنین با اشاره به ظرفیت های استان گلستان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت های مورد نظر، گلستان بتواند مسیر توسعه زیر ساخت های راه و شریان های ارتباطی را با سرعت بیشتری طی کند.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران با کشور ترکمنستان همسایه است، مرز اینچه برون و محل تلاقی راه آهن بین المللی ایران - ترکمنستان - قزاقستان در شرق این استان واقع است.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما