شناسهٔ خبر: 22604571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کار بیرانوند درست نبود

سیدجلال: باشگاه پرسپولیس صاحب ندارد

کاپیتان پرسپولیس از مشکلات مدیریتی باشگاه ناراحت به نظر می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی در مورد بازی گفت: هم ما و هم پدیده بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه نتوانستیم 3 امتیاز بازی که خیلی به آن احتیاج داشتیم را کسب کنیم.


او در نمایش ضعیف پرسپولیس هم گفت: شما خودتان می دانید وقتی حریف با تمام قوا دفاع می کند، روزنه ای برای ما نمی ماند. پدیده کار را برای ما سخت کرد و چون جمع بازی می کردند نتوانستیم گلزنی کنیم.


سیدجلال حسینی در مورد برخورد بیرانوند با هواداران پرسپولیس هم می گوید: واقعا نمی دانم چه بگویم. الان باید مدیرعامل باشد و پاسخ بدهد و من نمی دانم چه باید بگویم. بازیکن هم تحت فشار است. من نمی دانم بیرانوند می خواهد سرباز شود یا نه ولی مدیرعامل باید او را صدا بزند و حرف بزند. رفتار بیرانوند اصلا خوب نبود ولی هوادار از اول بازی مدیرعامل را تشویق و بیرانوند را هو می کنند و طبیعی است او هم نمی تواند خودش را کنترل کند هرچند که رفتارش درست نبوده است.


وی افزود: ما اصلا چیزی به نام باشگاه نداریم و کسی پاسخگو نیست. بازیکنان با من صحبت می کنند ولی من حرف هایشان را به چه کسی منتقل کنم؟ هیئت مدیره می نشیند و برای خودشان حرف می زنند ولی ما در سخت ترین شرایط هستیم.


کاپیتان پرسپولیس در مورد داوری می گوید: در مورد داوری کارشناسان باید صحبت کنند ولی دروازه بان حریف چند بار بیش از 15 ثانیه توپ را در اختیار گرفت.
سیدجلال حسینی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: مشکلات مالی مهم نیست ولی بازیکنان واقعا مشکل دارند و کسی هم نیست که پاسخگو باشد.

نظر شما