شناسهٔ خبر: 22604483 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه ترک: نیروهای کُرد سوریه کریدور فرار از منطقه عفرین تا شمال اعزاز ایجاد کردند

آنکاراـ ایرناـ روزنامه استار ترکیه در خبری اعلام کرد: با نزدیک شدن عملیات عفرین توسط ارتش ترکیه، نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) و حزب اتحاد دموکراتیک سوریه(پ.ی.د) به تکاپو افتاده و یک کریدور فرار از منطقه عفرین تا شمال منطقه اعزاز ایجاد کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، وبسایت اینترنتی روزنامه استار در خبری نوشت: بیش از هشت هزار تن از عناصر گروه های تروریستی پ.ک.ک و پ.ی.د در عفرین مستقر شده اند و ترکمن های این منطقه، تحت فشار این گروه های تروریستی قرار دارند.
به نوشته این رسانه، با نزدیک شدن به زمان آغاز عملیات ارتش ترکیه در عفرین، نیروهای پ.ک.ک و پ.ی.د برای مقابله با این عملیات، کریدور و کانال عریض و طویلی از عفرین تا کوه پارسا در شمال منطقه اعزاز ایجاد کرده اند تا از این طریق بتوانند از وضعیت محاصره نیروهای ارتش ترکیه خارج شوند.
استار اضافه کرد: عناصر گروهای پ.ک.ک و پ.ی.د همچنین با مین گذاری در برخی مناطق عفرین، دام هایی را برای نیروهای ارتش ترکیه آماده کرده اند.
به گزارش ایرنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه چندی پیش گفت: عملیات ادلب به پایان رسید و به زودی عملیات پاکسازی عفرین از گروه های تروریستی آغاز خواهد شد.
http://www.star.com.tr/guncel/teror-orgutu-pydnin-afrinden-kacis-hazirliklari-yaptigi-ortaya-cikti-haber-1277057/
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

انتهای پیام /*

نظر شما