شناسهٔ خبر: 22604477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آسمان همدان بارانی می شود

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از اواخر وقت امروز بارش برف در ارتفاعات استان و باران در مناطق مختلف استان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

آسمان همدان بارانی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج، مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اظهار داشت: از اواخر وقت امروز بارندگی‌ها در نقاط مختلف استان آغاز و این وضعیت تا فردا شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مناطق مختلف استان متفاوت است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم مناطق جنوبی استان با شدت بیشتری از بارش‌ها بهره مند شوند و در شهرستان همدان نیز میزان بارندگی کمتراز حد متوسط پیش‌بینی می‌شود.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان با بیان اینکه در طول امشب و فردا شب به دلیل ابرناکی هوا شاهد افزایش دمای شبانه هستیم، ابراز کرد: با خروج سامانه بارشی از استان، در روز چهارشنبه کاهش 5 تا 6 درجه ای دما را تجربه می‌کنیم.

پیرتاج  افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری، گاهی وزش باد، در اواخر وقت بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی به وضعیت هوای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در طول این مدت دمای هوای همدان در گرمترین ساعات به 15 درجه سانتی‌گراد رسیده و در سردترین ساعات نیز منفی یک درجه گزارش شده است.

پیرتاج ادامه داد: همچنین اسدآباد با حداکثر دمای 17 درجه به عنوان گرمترین نقطه استان و قهاوند با رسیدن به دمای منفی چهار درجه، سردترین شهرستان استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ د

کاهش درجه دما در همدان

 

نظر شما