شناسهٔ خبر: 22604217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازی برابر صنعت نفت برای ما بسیار مهم است

علی‌محمدی: بهتر از تراکتورسازی از فرصت‌های خود استفاده کردیم

R41346/P1377/S6,51/CT11

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تراکتورسازی هم موقعیت‌های خوبی داشت اما ما توانستیم از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم و پیروز این دیدار شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جلال الدین علی محمدی بعد از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما امروز خیلی زود به گل رسیدیم تا استرس گل نزدن از روی دوش ما برداشته شود.

وی با بیان اینکه امروز روز خوب ما بود و موقعیت‌های گل خوبی داشتیم، افزود: البته تراکتورسازی هم موقعیت‌های خوبی داشت اما ما توانستیم از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم و پیروز این دیدار شویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم در غیاب هواداران بیان کرد: در بازی‌هایی که تماشاگر داشتیم نتایج خوبی نگرفتیم، اما اگر تماشاگر داشتیم و پیروزی امروز ما را می‌دیدند شرایط بهتر بود چون ما هم از حضور تماشاگران انرژی می‌گرفتیم.

وی درباره حضور علی کریمی در میدان و تأثیر او در نتیجه بازی، ادامه داد: علی کریمی کیفیت خوبی دارد، او ملی پوش است، وقتی بازیکنی با شرایط حفظ توپ پشت سر هربازیکنی بازی کند آن بازیکن کیفیت بهتری نشان خواهد داد.

علی محمدی درباره بازی هفته آینده تیمش گفت: در جام حذفی مقابل صنعت نفت شکست خوردیم، اما بازی آینده برای ما و هواداران مهم است، اگر صنعت نفت را نبریم برد امروز هم چندان برای ما ارزش نخواهد داشت، در آبان 3 امتیاز را می‌خواهیم تا به جدول برگردیم.

انتهای پیام/

نظر شما