شناسهٔ خبر: 22604170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه بستان آباد:

۱۵۰ ‌برنامه‌ هفته بسیج در شهرستان بستان‌آباد برگزار می‌شود

R7887/P1377/S6,47/CT11

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۵۰ برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بستان آباد، سرهنگ پاسدار حسین محمدی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج در سپاه بستان‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی مناسبی برای معرفی دستاوردهای عظیم بسیج در عرصه‌های محرومیت زدایی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... است که در سایه منویات رهبری انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی افزود: بسیج با احساس مسئولیت و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد عرصه‌های مختلف شده و دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه بستان آباد بسیج و فرهنگ بسیجی را نوید بخش رهایی همه ملت‌های دنیا از چنگال استکبار جهانی توصیف و بیان کرد: ایستادگی و مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت متأثر از تفکر بسیجی رزمندگان اسلام است.

محمدی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ بسیج در بین جامعه به ویژه جوانان، افزود: امروز دشمن از همه ابزارها برای دوری جوانان از تفکر و روحیه بسیجی استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه بستان آباد در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:همزمان با این هفته بیش از 150 برنامه در سطح شهرستان بستان آباد برگزار خواهدشد که غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، شرکت در نمازجمعه ،برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی، همایش خاطره گویی توسط رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،اجرای مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی، از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بستان آباد است.

گفتنی است در تقویم رسمی کشورمان یکم تا هفتم آذرماه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، به نام هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما