شناسهٔ خبر: 22604138 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس فرصت صدرنشینی را از دست داد/ شکست پارس در شب برتری دایی مقابل تیم سابق

تیم پرسپولیس در دیدار برابر پدیده مشهد با تساوی بدون گل متوقف شد.

صاحب‌خبر -
در ادامه مسابقات هفته دوازدهم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود.

به گزارش نامه نیوز، برانکو در این دیدار تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، محمد انصاری(89 احسان علوان زاده)، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن(دقیقه 6، محسن مسلمان)، وحید امیری، گادوین منشا(دقیقه 63، سیامک نعمتی) و علی علیپور به میدان فرستاد.

در تیم مشهدی نیز سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمد مهدی خانی(دقیقه 82،محمد اسماعیل نظری)، محمد رضا خلعتبری(90 رضا صدری)، سینا زامهران و محمد قاضی بازی کردند.

پرسپولیس در حالی بازی را آغاز کرد که می دانست پارس جنوبی از فولاد عقب افتاده و احتمال شکست این تیم وجود دارد و امیدوار بود با شکست پدیده با یک بازی کمتر به صدر برسد.

بشار رسن در دقیقه 5 مصدوم و از بازی خارج شد تا مسلمان وارد میدان شود و برنامه های برانکو کمی دچار مشکل شود. فرصت خوب علیپور و ضربه منشا تنها موقعیت های جدی در نیمه اول بودند. در نیمه دوم پرسپولیس همچنان بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیت جدی خلق کند و بازیکنانش به شوت روی آوردند که ثمری نداشت.

در نهایت در شبی که پارس جنوبی با یک گل مغلوب فولاد خوزستان شد پرسپولیس تنها یک امتیاز گرفت و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

سایپا نیز در جدال دایی با نفت تهران به عنوان تیم سابق خود با یک گل پیروز شد تا شاگردان دایی بعد از هفته ها طعم برد را بچشند.

نظر شما