شناسهٔ خبر: 22604134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقف سرخآبی ها مقابل مشهدی ها و نخستین باخت جم

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی سرخابی ها مقابل نمایندگان مشهد و اولین باخت پارس جنوبی جم به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال آبی پوشان تهرانی در مشهد میهمان سیاه جامگان بودند؛ شاگردان شفر در این بازی هر چه زدند به در بسته خورد و در نهایت بازی دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

صحبت های شفر و مرزبان در پایان بازی

در تهران پرسپولیس میزبان پدیده دیگر تیم مشهدی بود؛ این بازی هم در نهایت با بسته ماندن دروازه هر دو تیم به پایان رسید تا شاگردان برانکو فرصت صدرنشینی را از دست بدهند. یکی از نکات حاشیه ای این بازی تشویق نشدن بیرانوند توسط هواداران پرسپولیس بود، آنها در جریان بازی بارها رادوشویچ دروازه بان ذخیره سرخپوشان را تشویق کردند و در جریان بازی هم بیرانوند نسبت به شعار هواداران واکنش نشان داد.

واکنش بیرانوند به هواداران پرسپولیس

تیم صدرنشین پارس جنوبی جم در اهواز میهمان فولاد خوزستان بود. در این بازی شاگردان پورموسوی با تک گل جانفزا شگفتی ساز این دوره از لیگ برتر را شکست دادند تا اولین باخت شاگردان تاتار در لیگ برتر رقم بخورد.

گل فرشاد جانفزا به پارس جنوبی جم

در اصفهان جدال حساس تیم های سپاهان و تراکتورسازی با برتری 3 صفر طلایی پوشان دیار زاینده رود به پایان رسید.

گل اول سپاهان به تراکتورسازی توسط ساسان انصاری
گل دوم سپاهان به تراکتورسازی توسط انصاری از روی نقطه پنالتی
گل سوم سپاهان به تراکتورسازی توسط علی کریمی

ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی در رشت 2 یک میزبان خود سپیدرود را شکست داد؛ گل دوم شاگردان قلعه نویی در لحظات پایانی به ثمر رسید.

گل اول ذوب آهن به سپیدرود توسط علی حمام
گل تساوی سپیدرود به ذوب آهن توسط میثم فردوسی
گل دوم ذوب آهن به سپیدرود توسط مهران درخشان مهر در دقیقه 2 + 90

و سرانجام سایپای علی دایی بعد از 7 هفته برد؛ نارنجی پوشان در ورزشگاه تختی تهران میهمان نفت تهران بودند که در نهایت تک گل مهدی ترابی حکم به برتری علی دایی در مقابل تیم حمید درخشان داد.

در دو بازی ابتدایی این هفته چهارشنبه هفته گذشته گسترش فولاد 2 یک استقلال خوزستان را شکست داد و دیدار تیم های پیکان و صنعت نفت با تساوی یک یک خاتمه یافت.

برای مشاهده جدول لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

نظر شما