شناسهٔ خبر: 22604078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کریمویی: دنبال بازی بهتری از پدیده بودیم/ عملکرد داوران برای هر دو تیم مثبت نبود

مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: بازی مقابل پرسپولیس در حد پدیده نبود و ما به دنبال دیدار زیباتری بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا کریمویی در خصوص تساوی بدون گل پدیده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: امروز شاهد بازی بودیم که در حد پدیده نبود. ما دنبال بازی زیباتر بودیم اما به هر حال بازیکن مصدوم هم داشتیم و سعی کردیم با بازی دفاعی‌تر نتیجه بگیریم. به هر حال پرسپولیس هم در آزادی بازی می‌کرد. سعی می‌کنیم در مسابقات آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا قبول دارید پدیده در چند بازی گذشته نتوانست خوب کار کند، گفت: در 5-6 بازی گذشته از لحاظ تیمی و نفرات کامل نبودیم و نتوانستیم نتایج کامل بگیریم اما خدا را شکر جایگاه‌مان را در جدول حفظ کردیم.

مدیرعامل پدیده در مورد عملکرد داوران گفت: داوری نه برای ما نه برای پرسپولیس شرایط مثبتی نداشت. 

کریمویی در مورد برنامه‌ریزی‌ها در نیم‌فصل گفت: برنامه‌ها را طبق خواسته کادر فنی پیش می‌بریم تا نظرات آنها را جلب کنیم. 

وی در مورد اینکه چقدر از قرارداد بازیکنان پرداخت شده، گفت: تمام مطالبات فصل‌های گذشته را تسویه کرده‌ایم و برای این فصل هم حدود 25 تا 35 درصد از قراردادها را پرداخته‌ایم.

مدیرعامل پدیده در مورد اینکه به نظر می‌رسد مسئولان مشهد حمایت خوبی از تیم‌های لیگ برتری ندارند، گفت: آن اهمیت کافی برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری دیده نمی‌شود. هیأت فوتبال، اداره کل و تربیت بدنی آستان قدس خوشبختانه کمک ما بودند و ورزشگاه امام رضا هم برای بازی‌های خانگی ما در نظر گرفته شد اما سایر دستگاه‌های ذیربط هم باید کمک کند چون ورزش یک مقوله اجتماعی است. 

انتهای پیام/

نظر شما