شناسهٔ خبر: 22603963 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

پست جدید صادق زیبا کلام در اینستاگرام / جمع آوری دو میلیارد تومان کمک مردمی در مدت چهار روز!

صاحب‌خبر -
خرداد: صادق زیبا کلام در پست جدیدش در شبکه های اجتماعی از واریز دو میلیارد تومان کمک های مردمی به حسابش خبر داد.



سلام؛
امروز( ۲۸آبان۱۳۹۶) یک جلسه داشتم با یک NGO کارشان سال‌هاست ساختن مدارس در مناطق محروم به‌صورت کانکس است. عصر هم یک جلسه داشتم با مدیر فروش ماموت. آمده بود منزل چون کمرم بدتر شده مجبور شده‌ام بخوابم. شب هم متخصص اعصاب آمد و گفت دچار اسپاسم شدید شده‌ای و باید استراحت مطلق داشته باشی. 
فردا صبح قرار بود برای بازدید ماموت و جلسه با بهداشت محیط بروم که همه را کنسل کردم. کلاس‌هایم را هم کنسل کردم و دانشگاه خواجه نصیر سخنرانی داشتم و ماهنامه اندیشه‌پویا هم میزگرد داشتم با آقایان اصغرزاده و هوشنگ طالع، همه را مجبور شدم کنسل کنم چون راه نمی‌توانم بروم.

هرچه می‌گذرد بیشتر و بیشتر معتقد می‌شوم که ما همان ۵روستا را کامل به‌صورت پایلوت بازسازی مدرن کنیم. ایجاد تأسیسات تصفیه فاضلاب در خود روستا، لوله‌کشی آب آشامیدنی، مدرسه مدرن، زمین‌بازی بچه‌ها. اگر روستا ۱۰۰خانوار داشت ایجاد کتابخانه، خانه بهداشت... بعد می‌خواهم بروم سراغ کشاورزی‌شان و آن را هم مدرن کنم. آبیاری قطره‌ای، محل نگهداری احشام به‌صورت بهداشتی و...می‌توانیم با یک روستا شروع کنیم. شدیداً به هماهنگی شورای بازسازی زلزله‌زدگان کوردستان و مردم آن روستا نیاز داریم. در اولین فرصتی که کمرم اجازه بدهد برمی‌گردم و در #ازگله یا #ثلاث_باباجانی مستقر می‌شوم برای تصمیم نهایی پیرامون انتخاب ۵ روستای پایلوت.

من باور دارم کارمان خواب‌وخیال و رؤیا نیست. مردم هنوز دارند برایم پول می‌فرستند. از جانب آقای علی دایی هم پیام‌ آمده بود برای اجرای پروژه و طرح‌های مشترک. بگذارید برای ثبت در تاریخ هم شده بجای آنکه مرکزنشین‌ها و بوروکراسی فاسد درمانده در تهران تصمیم بگیرند مردم #جوانرود، ازگله، ثلاث باباجانی و #اورمانات برای خودشان تصمیم بگیرند و خودشان هم آن را مدیریت نمایند. یقین داشته باشید مردم بفهمند ما چه‌کار داریم می‌کنیم بازهم شرمنده‌مان خواهند کرد و تنهایمان نمی‌گذارند. باور می‌کردید ظرف چهار روز دو میلیارد تومان کمک کنند؟

ارادتمند صادق زیباکلام
بیست و هشتم آبان نودوشش

نظر شما