شناسهٔ خبر: 22603942 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

میشل عون به ابوالغیط : تهدیدات اسرائیل باقیست و مقاومت حق لبنان است

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس جمهوری لبنان خطاب به دبیر کل اتحادیه عرب اظهار داشت، تهدیدات اسرائیل علیه لبنان همچنان باقیست و مقاومت حق مردم لبنان است.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، میشل عون در گفتگو با احمد ابوالغیط، در کاخ ریاست جمهوری در بیروت، تصریح کرد، لبنان در قبال درگیری های عربی و منطقه ای که در برخی کشورهای منطقه ای مشاهده می شود مسئول نیست، لبنان به کشوری تجاوز نکرده و شایسته نیست در بخش امنیت و ثبات داخلی، بهای چنین درگیری هایی را بپردازد به ویژه اینکه همواره دیگران را به کنار نهادن اختلافات و در پیش گرفتن وحدت و همدلی توصیه کرده است.
رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد، لبنان از سال هزار و نهصد و هفتاد وهشت تا سال دو هزار و شش با تجاوزات اسرائیل مبارزه کرد و موفق شد سرزمین خود را آزاد سازد اما خطر اسرائیل همچنان ادامه دارد و این حق مردم لبنان است که مقاومت کنند و با همه امکانات برنامه ها و طرح های اسرائیل را خنثی سازند.
میشل عون ادامه داد، لبنان نمی تواند برخی اظهار نظرها را که در آن دولت لبنان به سهیم بودن در برخی اقدامات تروریستی متهم شد، بپذیرد، در این زمینه موضعی که نماینده لبنان در نشست روز گذشته اتحادیه عرب اتخاذ کرد، تعبیری از اراده ملی در لبنان است.

نظر شما