شناسهٔ خبر: 22603847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران: دبیرکل اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات در گفت‌وگوی تفصیلی با سیتنا:

خبر عجیب درباره عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا

عروس جدید خاندان بریتانیا زنی است که اجدادش از سوی همین خاندان سلطنتی سرشان قطع شده بود!

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از dailymail ، این روزها رسانه های عامه پسند و پاپاراتزی ها به شدت روی مگان مارکله هنرپیشه 36 آمریکایی زوم کرده اند چرا که وی قرار است عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا باشد و با شاهزاده هری دومین پسر ولیعهد بریتانیا ازدواج کند. حالا تمام جزئیات زندگی او زیر نظر رسانه هاست، از اینکه قبل از به شهرت رسیدن چه شکلی بود تا اینکه اکنون چه لباسی می پوشد و چه سلیقه ای دارد. گفته می شود کاخ سلطنتی بریتانیا به زودی خبر رسمی نامزدی مگان و هری را اعلام خواهد کرد.

اما اکنون مورد دیگر و شگفت آوری از خانواده مگان مارکله فاش شده است. مگان در حالی در آستانه پیوند با خاندان سلطنتی بریتانیا قرار دارد که یکی از پادشاهان قرون های گذشته انگلستان سر یکی از اجداد او را با گیوتین قطع کرده بود!

لرد هوسی که یکی از اجداد مارکله است توسط هنری هشتم پادشاه وقت انگلستان به دلیل شورش علیه خاندان پادشاهی اعدام شده بود. این اتفاق در سال 1536 افتاد. لرد هوسی که یکی از پدربزرگان مگان محسوب می شود در آن زمان به دلیل شورش علیه پادشاه ابتدا در قلعه ای در لندن زندانی شد سپس پادشاه دستور به اعدام او داده بود.

انتهای پیام

نظر شما