شناسهٔ خبر: 22603741 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

داوری ۳۵۰ اثر کودک در جایزه کتاب شهید غنی‌پور

دبیر هفدهمین جایزه کتاب سال شهید غنی‌پور از راه‌یافتن ۳۵۰ اثر در بخش کودک به مرحله نیمه‌نهایی این دوره جایزه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد ناصری، دبیر هفدهمین دوره جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به مراحل داوری در این دوره از جایزه گفت: داوری‌های بخش کتاب کودک این دوره جایزه در مرحله نخست به اتمام رسیده و قرار است تا هفته آینده نامزدهای این بخش مشخص شود.

وی ادامه داد: در این دوره ۷۴۰ عنوان کتاب در بخش کتاب کودک مورد بررسی قرار گرفت. با داوری‌های صورت گرفته ۳۵۰ اثر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته است.

دبیر هفدهمین دوره جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور همچنین از انتشار کتاب «حبیب» در آستانه سالروز شهادت شهید غنی‌پور خبر داد و گفت: احتمال دارد کتاب «حبیب» در این دوره به صورت الکترونیکی چاپ شود.

دبیر هفدهمین دوره جایزه کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور همچنین به اسامی داوران در این دوره اشاره کرد و گفت: تمامی داوران این دوره نیز از میان شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه(ع) انتخاب شده‌اند. در بخش کودک ناصر نادری، محمدحسن حسینی و شهرام شفیعی داوری آثار را برعهده خواهند داشت. در بخش نوجوان نیز حبیب یوسف‌زاده، خسرو باباخانی و مصطفی خرامان و در بخش بزرگسال نیز احمد دهقان، ابراهیم زاهدی مطلق و گلعلی بابایی ارزیابی و داوری کارها را برعهده خواهند داشت.

اختتامیه جایزه شهید غنی‌پور هر ساله همزمان با سالروز شهادت شهید حبیب غنی‌پور در مسجد جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود. این جایزه از جمله ابتکارات زنده‌یاد امیرحسین فردی است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

نظر شما