شناسهٔ خبر: 22602559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بورسیه 21 نفر از مجموع 3630 دانشجو لغو شده است/ 300 نفر مشکل جایابی دارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: براساس اعلام وزیر علوم، تنها بورسیه 21 دانشجو از مجموع 3630 نفر لغو شده است.

صاحب‌خبر -

بورسیه 21 نفر از مجموع 3630 دانشجو لغو شده است/ 300 نفر مشکل جایابی دارندسیدجواد ساداتی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود گفت: منصور غلامی وزیر علوم در این نشست برای تشریح برنامه‌های خود درباره دانشگاه حضور یافت.

وی تصریح کرد: غلامی مسائلی را درباره بورسیه‌ها، دانشکده فنی و حرفه‌ای و علمی_ کاربردی و همچنین سیاست‌های اجرایی خود در دانشگاه تشریح کرد.

نماینده مردم کاشان با اشاره به بحث تخلفات در زمینه دانشجویان بورسیه‌ هم تأکید کرد: غلامی در این جلسه اظهار کرد که از مجموع 3630 دانشجوی بورسیه تنها بورسیه 21 نفر از آنها لغو شد.

وی ادامه داد: یعنی تنها این 21 نفر بورسیه‌شان دارای مشکل بوده و دیگر دانشجویان بورسیه مشکلی در این زمینه ندارند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری بیان داشت: مابقی مشکلات دانشجویان بورسیه هم بنابر اعلام وزیر علوم با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مرتفع شده و تنها 300 نفر از آنها دارای مشکل جایابی هستند که برای آن هم براساس نیاز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: غلامی در این نشست همچنین بیان داشت که مذاکراتی هم با دانشگاه آزاد در زمینه جذب دانشجویان و رشته‌های دانشگاهی انجام شده است.

انتهای پیام/

بررسی مشکل بورسیه شدگان در جلسه کمیسیون آموزش 

نظر شما