شناسهٔ خبر: 22602497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جرییمه خورو ها با ارسال پیامک به صورت پایلوت دریزد اجرامی شود

عباسی عضو شورای شهریزد گفت:سامانه پیامک تخلف وجود دارد اما باید با همکاری ناجا بصورت همزمان ارسال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباسی عضو شورای شهریزد با اشاره به سامانه ارسال پیامک گفت: در این سامانه شهروندان، شورای شهر و شهردار باید از تمامی مراحل از ارسال عکس ازسوی شهروندان، ارسال گزارش تا رفع مشکل باخبر باشند و قرار است ارسال پیامک جریمه رانندگان  متخلف به صورت پایلوت در یکی از مناطق یزد اجرا شود.

عباسی  در ادامه موضوع جریمه خودرو ها گفت: جلسه ای با فرماندهی ناجا برگزار شود تا ضمن رفع این مشکل شهروندان بتوانند بلافاصله از میزان جریمه خود آگاه شوند.

تاج آبی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری یزد در این نشست با اشاره به ارسال پیامک جریمه رانندگان  متخلف گفت: هیچ سرویسی از ناجا به شهرداری داده نشده تا بتوانیم ارسال پیامک به خودروها را بصورت همزمان با جریمه داشته باشیم.

تاج آبی در ادامه این موضوع گفت: حوزه برنامه ریزی می تواند در این زمینه نقش بسزایی را داشته باشد و به اجرا نزدیک کند.
فعالی معاون برنامه ریزی شهرداری هم گفت : طرح تفضیلی کل پلاک و ضابطه را مشخص می کند و سال گذشته در بافت فرسوده ضابطه ساخت مکانیزه شد.

اسدالله پور مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری با اعلام برخورداری این مرکز از سامانه ارسال پیامک گفت: سامانه پیامک تخلف وجود دارد اما باید با همکاری ناجا بصورت همزمان ارسال شود.

قمی عضو شورای شهر ضمن تاکید بر اطلاع رسانی به شهروندان در زمان جریمه اظهارداشت: این سرویس به صورت تخصصی به ناجا ارائه می شود اما در قبال آن خدمتی به مردم ارائه نمی شود در حالیکه یک شهروند باید بلافاصله پس از جریمه، از طریق سیستم ارسال پیامک از میزان آن مطلع شود.

در ادامه این جلسه موضوع نرم افزار شهربین مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

حمیدرضا قمی روند صدور پروانه ساختمان را یکی از مشکلات دانست و گفت: دخالت انسانی در فرایند دریافت مجوز باید تا حد ممکن کاهش یابد و یک فرایندی را اجرایی نماییم که از منظر قانونی قابل اجرا باشد و دخالت انسان درآن کاهش یابد.

وی گفت : اصلاح فرایند در بحث پروانه انجام شده است و سایر بخش های شهر باید ضابطه طرح تفصیلی را وارد سیستم شهرسازی کنند تا پروانه های مکانیزه شوند.

مکانیزه شدن ساخت وساز وجرائم ساختمانی و طرح جامع کارت شهروندی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

در نشست با مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در زمینه مشکلات ارسال پیامک جریمه خودرو، نرم افزار شهربین، مکانیزه شدن پروانه ساخت و طرح جامع کارت شهروندی بحث وتبادل نظر شد.

انتهای پیام/ ی

آگاهی رانندگان ازمیزان جریمه خودرو باارسال پیامک

نظر شما