شناسهٔ خبر: 22602357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس صفر - پدیده صفر ؛ کپی برانکو از دست شفر

پرسپولیس نیز همانند استقلال نتوانست برابر نماینده مشهد به گل دست یابد تا آنها هفته دوازدهم را با تساوی در آزادی مقابل دیگر نماینده مشهدی لیگ خاتمه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و پدیده در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

داور:  حسین زرگر    کمک داوران: تورج عیوض محمدی و بابک داوری

 

گل‌ها:-

 

کارت زرد: اکبر صادقی (74) ، محمدرضا خانزاده (84) و اکبر ایمانی(1+90) پدیده

کارت قرمز:-

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری(دقیقه 89، محمد انصاری)، شایان مصلح، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن(دقیقه 6، محسن مسلمان)، وحید امیری، گادوین منشا(دقیقه 63، سیامک نعمتی) و علی علیپور

 

 

ترکیب پدیده:

سعید جلالی‌راد، مرتضی منصوری، عبدالله حسینی، محمدرضا خان‌زاده، محمدرضا ناصحی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمد مهدی خانی(دقیقه 82،محمد اسماعیل نظری)، محمدرضا خلعتبری(دقیقه 90، رضا صدری)، سینا زامهران و محمد قاضی

 

دقایق حساس بازی: 

دقیقه 4: گادوین منشا با یک حرکت خوب درون هجده از چند مدافع حریف دروازه پدیده را تهدید کرد ولی توپ او به کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 12: محسن مسلمان در فرصتی خوب از مقابل دروازه پدیده اقدام به شوتزنی کرد ولی ضربه این بازیکن با واکنش به موقع گلر حریف همراه بود.

دقیقه 25: حرکت منشا در محوطه جریمه پدیده با اشتباه مدافع پدیده دروازه این تیم را تهدید کرد ولی توپ به جایی رفت که دروازه‌بان حضور داشت.

دقیقه 26: منشا از سمت چپ پس از عبور از یک مدافع پدیده پاس خوبی برای علیپور فرستاد ولی این بازیکن موفق نشد تک به تک را تبدیل به گل کند.

دقیقه 46: پاس قطری مسلمان برای وحید امیری، این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه امیری از زاویه بسته با واکنش دروازه بان به کرنر رفت.

دقیقه 61: حرکت انفرادی علیپور و پاسی که به منشا داد، این بازیکن هم با یک پاس عقب مسلمان را در موقعیت شوتزنی قرار داد که ضربه مسلمان به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63 :اشتباه مدافعان پرسپولیس محمد قاضی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که شوت نه چندان محکم این بازیکن را بیرانوند در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه 73: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را محمد انصاری زد، که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: ارسال کرنر مسلمان به روی دروازه با ضربه سر سیدجلال حسینی به شکل خطرناکی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 79: پاس رو به جلوی دیدنی از شایان مصلح در آستانه ورود به دروازه با واکنش به موقع جلالی راد همراه شد تا بازیکنان پرسپولیس این بار هم در بازکردن دروازه پدیده ناکام بمانند.

نظر شما