شناسهٔ خبر: 22602343 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

روی اتحاد درونی تیم حساب کرده‌ام؛

مرزبان: برای این کنسرت‌ ساز نداریم!

سرمربی سیاه جامگان در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال درباره این دیدار گفت: سومین باری بود که در لیگ به همراه سیاه‌جامگان حضور داشتم. کسب یک امتیاز از ۹ امتیاز دردناک است زیرا باید نفت آبادان را شکست می‌دادیم. تغییرات در سیاه‌جامگان آغاز شده، به بازیکنانی که نمی‌خواستیم اعلام کردیم. می‌دانستم که به بازیکنان مشهدی می‌توانم اعتماد کنم، روی این بازیکنان و اتحاد درونی تیم حساب کردم.


وی افزود: بادامکی می‌توانست در نیمه نخست دروازه استقلال را باز کند، کیوان امرایی هم شانس داشت که دروازه حسینی را باز کند، شاید شانس‌های استقلال بیشتر بود اما ما هم از موقعیت های خوبی برخوردار بودیم. سیاه‌جامگان به ترمیم بزرگی نیاز دارد، اگر بخواهید در کنسرت بزرگان بنوازید باید ادوات لازمه را داشته‌باشید.


سرمربی سیاه جامگان درباره نقل و انتقالات نیم فصل، تصریح کرد: با چند بازیکن مذاکره کردیم، اما تا قطعی نشده راجع به اسامی انها صحبت نمی‌کنیم.
او در ادامه درباره تصمیمات داور مسابقه، گفت: در نیمه نخست داور می‌توانست خطایی را برای استقلال نگیرد، خطایی که از ان صحبت می‌کنم مربوط به لحظه‌ای بود که می‌شد به ضد حمله خوبی برسیم.


مرزبان در پایان درباره حضور پر رنگ هواداران استقلال و حضور کم تعداد سیاه جامگانی ها، افزود: این تیم‌ هر سال در بحران بوده و طبیعی است که هوادار زمانی به ورزشگاه می‌آید که به شخصیتش توهین نشود. امیدوارم به این مهم دست یابیم تا در نهایت وضع ما هم درست شود و با کسب نتایج خوب  حمایت آنان را داشته‌باشیم.

نظر شما