شناسهٔ خبر: 22602018 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

یک انتصاب در وزارت صنعت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دو حکم جدا گانه رییس کل حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت را تغییر داد و خسرو تاج را در سمت خود در معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران ابقا کرد.

صاحب‌خبر -
صراط: وزیر صنعت، معدن و تجارت در دو حکم جدا گانه رییس کل حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت را تغییر داد و خسرو تاج را در سمت خود در معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران ابقا کرد.

به گزارش تسنیم محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز برای دو نفر در این وزارتخانه حکم زد.

وی، مجتبی خسرو تاج را در سمت خود در معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران ابقا کرد و  در صدور حکمی دیگر سید علی حسینی را به عنوان مشاور وزیر و رییس کل مرکز حراست این وزارتخانه منصوب کرد.

بنابراین گزارش، شاتا، متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به مجتبی خسروتاج را به این شرح  آورده است: با توجه به سوابق علمی و عملی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های مختلف مدیریتی و تجاری خصوصاً در حوزه صادرات به موجب این حکم به سمت «معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران» منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در نظر داشتن اهمیت بسزای توسعه تجارت در شاخص‌های اقتصادی، بازاریابی و عرضه پایدار محصولات تولیدی صادرات محور به بازارهای هدف و اعمال کنترل و نظارت بر واردات محصول با تأکید بر حمایت و رقابت پذیری تولیدات داخلی و تشکیل و حمایت از کنسرسیوم‌های تجاری و صادراتی و تشکل‌های صنفی و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های صاحبنظران و فعالان این عرصه و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های دیپلماسی تجاری و با تأمین امکانات حمایت از صادرات غیر نفتی با همکاری و تعامل سازنده‌ای که سایر معاونان محترم و رؤسای سازمان‌های تابعه با شما معمول خواهند داشت، شاهد بروز تحولات اساسی در این حوزه و تداوم رونق تولید و کسب و کار و ایجاد اشتغال مولد و دائم و دستیابی به ایجاد و استمرار تراز مثبت تجاری کشور باشیم.
امیدوارم با اتکال به درگاه حضرت حق و در سایه توجهات ائمه طاهرین (سلام الله علیه) در انجام وظیفه خطیر که به عهده دارید موفق و مؤید باشید.

بنابراین گزارش در حکم شریعتمداری خطاب به سید علی حسینی نیز آمده است:با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه های مختلف مدیریتی و علمی به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و رییس کل مرکز حراست» منصوب می‌شوید تا ضمن اهتمام ویژه در برنامه ریزی، هماهنگی و پیگیری امور حفاظت پرسنلی، حفاظت فیزیکی و اسناد طبقه بندی شده در سطح ستاد، مراتب راهبری و هماهنگی و نظارت بر امور ادارات کل حراست در کلیه ادارات استانی، سازمان های مستقل و شرکت های تابعه و دارای اختیارات مدیریتی را نیز به منظور صیانت از حقوق مردم معمول نمایید.
امیدوارم با اتکال به درگاه حضرت حق و در سایه توجهات ائمه طاهرین(سلام الله علیه) در انجام وظیفه خطیری که به عهده دارید موفق و مؤید باشید.

نظر شما