شناسهٔ خبر: 22601838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد صورت گرفت؛

اساتید و دانشجویان برتر حوزه کتابخوانی تجلیل شدند

در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از 48 استاد، کارمند و دانشجوی برتر در حوزه کتاب و کتاب خوانی با اهدای لوح سپاس قدردانی و تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منطقه آزاد، به مناسبت روز کتاب،کتابخوانی و کتابدار از ۴۸ عضو برتر در بخش مسابقه کتابخوانی، کتاب برتر و کتابداران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد قدردانی شد.



معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، حوزه کتابخانه مرکزی دانشگاه برنامه های متنوعی از جمله مسابقه کتابخوانی در سطح دانشجویان و کارکنان، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در بین فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی، انتخاب کتاب برتر دانشگاه در سال ۱۳۹۶ برگزار کرد.


دکتر بهزاد زمانی دهکردی افزود: امسال پس از ارزیابی، کتاب بافت شناسی پایه دامپزشکی تالیف دکتر بهزاد مبینی عضو هیات علمی گروه دامپزشکی دانشگاه به عنوان کتاب برتر سال انتخاب و تجلیل شد.



وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب و تقدیر از کتابداران کتابخانه های دانشگاه، برگزاری کارگاه آموزشی جستجوی مقالات فارسی و لاتین از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی است که با همت حوزه کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار می شود.



دکتر زمانی دهکردی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد دارای یک کتابخانه مرکزی و هفت کتابخانه دانشکده ای و کلینیکی با مجموعه ۱۴۳۰۰۰ جلد کتاب است.


در پایان با حضور دکتر بهزاد زمانی دهکردی معاون پژوهش و فناوری، دکتر مهدی جهانگیری مدیر مرکز رشد واحدهای فناور و دکتر محمد اسماعیلی فارسانی رییس کتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از ۴۸ استاد، کارمند و دانشجوی برتر در حوزه کتاب و کتاب خوانی با اهدای لوح سپاس قدردانی و تجلیل شد.



انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما