شناسهٔ خبر: 22601789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

گزارشی از وضعیت مسکن مهر های آسیب دیده در زلزله کرمانشاه؛ رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بسیجیان سراسر کشور:

سرمست مدیرکل جدید دفتر سیاسی وزارت کشور: به دنبال تحقق سیاست‌های دولت در حوزه سیاستگذاری داخلی هستم

مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه ارتقای سطح تحلیل سیاسی در دفتر امور سیاسی از ضروریات است گفت: این بخش از وزارت کشور منادی تحقق برنامه‌های دولت، رییس‌جمهور و وزیر کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل سیاسی جدید وزارت کشوربا تشکر از حُسن اعتماد وزیر کشور و معاون سیاسی وزارت کشور اظهار داشت: من به دنبال تحقق سیاست‌های دولت در حوزه سیاستگذاری داخلی هستم و این وظیفه را با نگرش سیستمی دنبال می کنم.
وی در ادامه افزود: حوزه سیاسی حوزه جمع اضداد بوده و امر همگونی در این حوزه وجود ندارد. در تعریف از سیاست گفته شده که سیاسی هنر آشتی دادن منافع متضاد یا رسیدن به اهداف جنگ، بدون جنگیدن است. استفاده حداکثری از ظرفیت قانون و تعامل با بخش های مختلف می‌تواند ما را  در رسیدن به اهداف خود کمک کند و من هم همین مسیر را برای آشتی دادن منافع متضاد انتخاب می کنم. من در چارچوب قانون اساسی و اسناد بالادستی از جمله سند چشم‌انداز بیست ساله و برنامه ششم توسعه، وظایف خود را انجام می‌دهم.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: البته مشکلاتی به دلیل خلاهای قانونی و ساختاری وجود دارد که با حمایت وزیر کشور، دکتر جبارزاده و تعامل سازنده با سایر حوزه‌های وزارت کشور، تلاش می کنم این مشکلات  را رفع کنم.
سرمست خاطرنشان کرد: پتانسیل خوبی در دفتر سیاسی وزارت کشور وجود دارد و من به همفکری هکاران در این بخش نیازمندم. ما باید از توان نیروی انسانی به حد کافی استفاده کنیم و منابع انسانی خود را به نیروهای انسانی توانمند و پویا تبدیل کنیم.
وی در پایان گفت:‌ مسئولیت‌ها را توفیق الهی می دانم و از خدواند برای تحقق وظایف خود و پاسخگویی به اعتماد وزیر کشور  استعانت می طلبم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما