شناسهٔ خبر: 22601784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از اولویت های شهردار بروجرد، پرداخت حقوق معوق نیرو‌های شهرداری است

فرماندار بروجرد گفت: پرداخت حقوق معوق نیرو‌های شهرداری ازاولویت‎های کاری شهردار بروجرد است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی‎فر ظهر امروز در جلسه تعیین شهردار بروجرد در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اظهار کرد: پرداخت حقوق معوق نیرو‌های شهرداری یکی از اولویت‎های کاری پیش روی شهردار جدید است.

وی با اشاره به نیرو‌های شهرداری بروجرد و خانواده‎های آنان در مضیقه به سر می‎برند، بیان کرد: خدمت‎رسانی به کسانی که زبان دفاع از خود را ندارند، باید در اولویت و کانون توجه مدیران قرار گیرد.

فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: شهردار جدید علاوه بر توجه به پرداخت حقوق معوق نیرو‌های این نهاد، باید کار‌های عمرانی را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

کورانی‎فر بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه‎های متوقف شده در بروجرد تاکید کرد و گفت: از سویی باید بستر برای حضور سرمایه‎گذاران بخش خصوصی فراهم و سنگ‎ها از جلوی پای آنان برداشته شود.

وی ادامه داد: شهرداری بروجرد این ظرفیت و توان را دارد که روزانه ۵۰۰ میلیون تومان و ماهانه ۱۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد که در این صورت علاوه بر پرداخت حقوق نیروها، می‎توان فعالیت‎های عمرانی و خدماتی را نیز به پیش برد و اجرایی کرد.

فرماندار بروجرد با قدردانی از زحمات غلام عباس یاراحمدی و فعالیت‎ها و خدمات وی در سمت سرپرست شهرداری بروجرد گفت: امروز و با اجماع نظر و توافق قطعی ۹ عضو شورای اسلامی شهر، امیر جاویدپور به عنوان شهردار انتخاب شد.

کورانی‎فر افزود: از این پس ۹ عضو شورای شهردار، شهردار و فرماندار در قالب تیمی ۱۱ نفره با همه توان در راستای خدمت‎رسانی به مردم تلاش کرده و از همه ظرفیت‎های برای این منظور بهره می‎بریم.

وی سپس خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بورجرد تاکید کرد: باید با پرهیز از حاشیه‎ها و مسائل فرعی، توان و ظرفیت خود را حول محور پیشبرد کار‌ها متمرکز کنید.

فرماندار بروجرد بیان کرد: همچنین خبرنگاران و فعالان رسانه‎ای به یاری این تیم ۱۱ نفره آمده و در راستای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‎های این شهرستان در فضای رسانه‎ای و مجازی و افکار عومی تلاش کنند.

کورانی‎فر در ادامه گفت: اکنون دیگر زمان آن رسیده که شهردار و ۹ عضو شورای اسلامی شهر در سایه همدلی و هم‎افزایی و بهره‎گیری از همه ظرفیت‎ها و قابلیت‎ها موجود به دنبال اجرای کار‌های اساسی باشند.

وی  افزود: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد باید با اجرای کار سیستمی، تیمی و همراه با برنامه و استفاده از همه مدیران این شهرستان در جهت پیشبرد اهداف کاری خود اهتمام ورزند.

انتهای پیام/د

سنگ‎ها را از جلوی پای سرمایه‎گذاران بردارید

نظر شما