شناسهٔ خبر: 22601741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مرزبان: برابر استقلال مقاومت کردیم و یک امتیاز گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان بعد از تساوی استقلال گفت: خیلی خوب مقاومت کردیم و یک امتیاز گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا مرزبان بعد از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: ما به اتحاد درونی نیاز داریم. ما نیاز داریم بازیکنان از یکدیگر درک خوبی داشته باشند و به این مساله رسیدیم. ما یک شانس توسط بادامکی در نیمه اول داشتیم. استقلال هم یک فرصت گلزنی داشت. تیم من خیلی خوب مقاومت کرد و یک امتیاز گرفت. اگر یرکوویچ گل می‌زد، می‌شد برنده باشیم.

او درباره داوری دیدار گفت: داوری خوب بود. داوران ایران خوشبختانه هر روز بهتر می‌شوند. البته در نیمه نخست داور می‌توانست خطایی را برای استقلال نگیرد، خطایی که از ان صحبت می‌کنم مربوط به لحظه‌ای بود که می‌شد به ضد حمله خوبی برسیم.

مرزبان همچنین گفت: سومین باری بود که در لیگ به همراه سیاه‌جامگان حضور داشتم. کسب یک امتیاز از ۹ امتیاز دردناک است زیرا باید نفت آبادان را شکست می‌دادیم. تغییرات در سیاه‌جامگان آغاز شده، به بازیکنانی که نمی‌خواستیم اعلام کردیم. می‌دانستم که به بازیکنان مشهدی می‌توانم اعتماد کنم. روی این بازیکنان و اتحاد درونی تیم حساب کردم.

او تصریح کرد: بادامکی می‌توانست در نیمه نخست دروازه استقلال را باز کند، کیوان امرایی هم شانس داشت که دروازه حسینی را باز کند، شاید شانس‌های استقلال بیشتر بود اما ما هم از موقعیت‌های خوبی برخوردار بودیم.

سرمربی سیاه‌جامگان گفت: سیاه‌جامگان به ترمیم بزرگی نیاز دارد. اگر بخواهید در کنسرت بزرگان بنوازید باید ادوات لازمه را داشته‌ باشید. با چند بازیکن صحبت کردیم اما تا قطعی نشده راجع به اسامی آنها صحبت نمی‌کنیم.

وی در خصوص حضور گسترده هواداران استقلال در ورزشگاه ثامن تصریح کرد: این تیم‌ هر سال در بحران بوده و طبیعی است که هوادار زمانی به ورزشگاه می‌آید که به شخصیتش توهین نشود. امیدوارم به این مهم دست یابیم تا در نهایت وضع ما هم درست شود و با کسب نتایج خوب، حمایت آنان را داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما