شناسهٔ خبر: 22601644 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

یک کشته و 5 مجروح در حوادث رانندگی سیستان وبلوچستان

رئیس پلیس راه سیستان وبلوچستان از فوت یک نفر و مجروح شدن 5 نفر دیگر در حوادث رانندگی استان در اثر عدم توجه به جلو در 24 ساعت گذشته خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ، سرهنگ يداله ستوده گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد يك دستگاه سواري پژو پارس با يك نفر عابر پیاده در کيلومتر80 محور"نيكشهر- ايرانشهر" بلافاصله گشت تصادفات به منظور بررسي در محل حادثه حاضر شدند.


رئيس پليس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در اين حادثه يك دستگاه پژو پارس به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده برخورد کرد كه بر اثر شدت ضربه وارده عابر در صحنه جان خود را از دست داد.


سرهنگ ستوده به حادثه ديگري در ساعت 24 و 10 دقيقه مبني بر واژگوني يك دستگاه سواري پرايد به علت عدم توجه به جلو در كيلومتر 110 محور" ايرانشهر- بم"، اشاره کرد و گفت: در این حادثه راننده و چهار سرنشين آن مجروح كه به مركز درماني انتقال داده شدند.


رئيس پليس راه جنوب با اعلام دوطرفه بودن محورهاي جنوب، از رانندگاني که قصد تردد در اين محورها را دارند، خواست: در همه حال توجه كامل به جلو را داشته و در صورت خستگي و خواب آلودگي در پاركينگي مطمئن استراحت کنند تا سفري ايمن به همراه داشته باشند.

نظر شما