شناسهٔ خبر: 22601606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛ سپاهان با درخشش انصاری از بحران خارج شد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز که شرایط سختی را در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تجربه می کنند، امروز (دوشنبه) از هفته دوازدهم این رقابت ها در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند و در نهایت میزبان به پیروزی سه بر صفر رسید.
این دیدار به دلیل محرومیت تیم سپاهان، بدون حضور تماشاگران و با قضاوت «محمدرضا اکبریان» برگزار شد.
سپاهانی ها که برای پایان دادن به نتایج دور از انتظار خود نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشتند، دیدار امروز را تهاجمی آغاز کرده و در دقیقه پنجم با ضربه تماشایی «ساسان انصاری» به گل دست یافتند.
در ادامه نیز برتری سپاهان ادامه یافت و واکنش های مناسب «فرزین گروسیان» دروازه بان تراکتورسازی در دقیقه 22 موجب شد تا دو ضربه متوالی مهاجمان سپاهان تبدیل به گل نشود.
سپاهانی ها که در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند در دقیقه 50 صاحب ضربه پنالتی شدند و انصاری گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.
در دقیقه 78 «محمد نادری» بازیکن جوان تراکتورسازی با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد.
در دقیقه 84 «علی کریمی» هافبک ملی پوش سپاهان با شوتی از پشت محوطه جریمه، گل سوم میزبان را به ثمر رساند و کار تراکتورسازی را تمام کرد.
شاگردان «زلاتکو کرانچار» با کسب این پیروزی ارزشمند 14 امتیازی شدند تا به روزهای تاریک خود پایان دهند و تراکتورسازی نیز با هدایت «یحیی گل محمدی» 12 امتیازی باقی ماند.
*ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری و مروان حسین(رضا میرزایی).
*ترکیب تراکتورسازی:
فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، حامد حسینعلی زاده(فاخر تهامی)، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
گزارش از: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما