شناسهٔ خبر: 22601594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان

اهواز _ ایرنا _ تیم بانوان استقلال خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال برابر حریف خود تن به شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان روز دوشنبه در هفته پنجم از سری رقابت های لیگ برتر پذیرای تیم پارس جنوبی جم بود که در نهایت با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.
این بازی که صبح امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد در نیمه اول گلی در بر نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در ابتدای نیمه دوم تیم پارس جنوبی به گل برتری رسید اما طولی نکشید که آبی های خوزستان موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و همه چیز به دقایق پایانی بازی ختم شود.
بازیکنان تیم پارس جنوبی که نسبت به شرایط آب و هوایی خوزستان آشنا بودند در ادامه روند بازی را به دست گرفتند و سرانجام در دقایق پایانی بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و گل دوم خود را به ثمر رساندند.
شاگردان فروزان سلیمانی با احتساب این هفته، چهارمین شکست فصل خود را تجربه کردند و تنها با یک پیروزی و کسب 3 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی جای گرفته اند.
گفتنی است تیم استقلال خوزستان که دومین فصل حضورش را در لیگ برتر فوتبال بانوان تجربه می کند در این فصل یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ بسته شد که به همین دلیل ترکیب این تیم به طور کامل از بازیکنان بومی خوزستان تشکیل شده است.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

انتهای پیام /*

نظر شما