شناسهٔ خبر: 22601554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سپاهان 3-0 تراکتورسازی؛

طوفان زرد با دبل انصاری

تیم سپاهان در یک بازی خانگی موفق شد با سه گل مقابل شاگردان گل‌محمدی به برتری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت 14:45 تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تراکتورسازی رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تیم سپاهان که در این فصل نمایش بسیار ضعیفی را داشت و تا پایان هفته یازدهم تنها 11 امتیاز را کسب کرده بود در خانه میزبان شاگردان گل محمدی بود. زردپوشان اصفهان در این بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل داشتند و بازی را هجومی‌تر آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه 5 این بازی ساسان انصاری توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند. بعد از به ثمر رسیدن این گل سپاهان تلاش بیشتری برای گلهای دیگر داشت و از طرف دیگر تراکتورسازی نیز توانست موقعیت‌های دیگری را ایجاد کند ولی به گل تبدیل نشد. نیمه اول این بازی با همان یک گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم بازهم این تیم سپاهان بود که بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و ساسان انصاری در دقیقه 50 از روی نقطع پنالتی توانست گل دوم سپاهان و خودش را به ثمر برساند. بعد از گل دوم، تراکتورسازی فشار بیشتری روی دروازه سپاهان آورد ولی ضربات نهایی دقت لازم را نداشت. محمد نادری بازیکن تیم تراکتورسازی در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا تیم تبریزی ادامه بازی را مجبور باشد 10 نفره بازی کند. ولی این پایان بازی نبود و علی کریمی بازیکن خوب سپاهان توانست در دقیقه 84 گل سوم زردپوشان اصفهان را به ثمر برساند. سپاهان با این برد 14 امتیازی شد و تا رده دهم جدول بالا آمد.

نظر شما