شناسهٔ خبر: 22601366 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

چند درصد از سپرده گذاران فرشتگان تعیین تکلیف شدند؟

معاون نظارتی بانک مرکزی از تعیین تکلیف ۹۸ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، فرشاد حیدری در جمع مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ها و موسسات اعتباری در محل بانک پارسیان، افزود ۹۸ درصد سپرده گذاران تعاونی منحله غیرمجاز فرشتگان درحال حاضر وجوه خود را به طور کامل دریافت کرده‌اند و ۲ درصد باقی مانده نیز که عمدتاً سپرده آنها بالای ۲۰۰ میلیون تومان است، هر یک به صورت علی الحساب مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری به سران سه قوه درباره ساماندهی موسسات غیرمجاز، سه تعاونی افضل توس، وحدت و البرز ایرانیان نیز به زودی تعیین تکلیف خواهند شد همچنین با عملیاتی شدن اصلاحات در نظام بانکی شاهد فعالیت و رقابت سالم موسسات اعتباری و بانک ها در شبکه بانکی کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به برخورد و پیگری قاطعانه این بانک با موسسات اعتباری غیرمجاز تصریح کرد: در سال جاری برخورد با موسسات غیرمجاز با قاطعیت بیشتری پیگیری شد و دیگر موسسه غیرمجازی در نظام بانکی وجود ندارد.

معاون سیف درباه کمک به مناطق زلزله زده نیز گفت: شبکه بانکی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید حضور فعالانه ای در حوادثی همانند زلزله داشته و باید در فعالیت هایی همچون ساخت خانه های بهداشت، مدارس و ... مشارکت داشته باشد.

 

نظر شما