شناسهٔ خبر: 22601261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

واعظی در جمع خبرنگاران:

پیرو فرمایشات امروز رهبر انقلاب، تلاش دولت برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان مضاعف می‌شود

خبرگزاری میزان- رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: با توجه به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری، دولت تلاش خود را مضاعف خواهد کرد تا هم رضایت زلزله‌زدگان و هم رضایت معظم له تامین شود.

صاحب‌خبر -
واعظیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمود واعظی امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ترحیم پدر بهرام قاسمی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر بازدید مقام معظم رهبری از مناطق زلزله زده و فرمایشات ایشان مبنی بر قانع نبودن در خصوص کمک به زلزله زدگان، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری، دولت تلاش خود را مضاعف خواهد کرد تا هم رضایت زلزله زدگان و هم رضایت معظم له تامین شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر شکست نظامی داعش گفت: کار بزرگی با شکست داعش شکل گرفت که وعده این کار را سردار سلیمانی داده بود و این مهم با تلاش های سپاه پاسداران و مدافعان حرم صورت گرفت.

واعظی تصریح کرد: دشمنان با تقویت داعش، قصد ایجاد اسرائیل دوم را در منطقه داشتند و هدف اصلی از ایجاد این گروه تروریستی، ایران و شیعه بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به والی مبنی بر انتشار سخنان وحید حقانیان در رابطه با معاون اول رئیس جمهور، گفت: معمولا در محافل خصوصی انسانها خودمانی‌تر صحبت می کنند و صحبتهای وی هم در همین مقوله گنجانده می شود؛ ایشان این ادب را داشتند که بلافاصله پس از انتشار سخنانشان اعلام کردند که در یک جمع خصوصی این سخنان را مطرح کردم و به هیچ وجه قصد توهین نداشتم.

واعظی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر انتصاب تخت روانچی به عنوان معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: تحولات منطقه و نقش ایران ایجاب می کرد که یکسری تحولات را در دفتر ریاست جمهوری ایجاد کنیم و با انتصاب آقای ابوطالبی به عنوان مشاور رئیس جمهور، آقای تخت روانچی که تجارب ارزنده ای در دستگاه دیپلماسی دارند را به سمت معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری منصوب کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما