شناسهٔ خبر: 22601226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

امکان فرجام خواهی برای طارمی کم است

حاجی‌بیگی: وزیر باید تکلیف اداره باشگاه پرسپولیس را روشن کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: درخصوص جایگزینی طاهری باید بگویم با کسی صحبت نشده است و همچنان باید منتظر بمانیم.

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی: محمدرضا حاجی بیگی درخصوص برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه قرار بود درمورد بحث‌هایی که درمورد آنها تصمیم ‌گیری نشده است صحبت کنیم درخصوص جایگزینی طاهری هم باید بگویم با کسی صحبت نشده است  و همچنان باید منتظر بمانیم.

حاجی‌بیگی: وزیر باید تکلیف اداره باشگاه پرسپولیس را روشن کند

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، وی ادامه داد: در غیاب طاهری مفصل حرف زدیم و درمورد برخی‌ هماهنگی‌ها برای پرداخت‌ها به توافق رسیدیم که این کار کمی نبود، شاید بگویید علت طولانی شدن جلسه چه بود که باید بگویم تقریبا یک ساعت است که جلسه تمام شده و من هنوز اینجا هستم، ضمن اینکه بخشی از زمان هم برای صرف ناهار و اقامه نماز گذشت.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: صراحتا می‌گویم نیاز است که یک نفر برای اداره باشگاه مشخص شود، وزیر باید تکلیف این موضوع را روشن کند اما هنوز با هیچ فرد یا گروهی برای جایگزینی طاهری صحبت نشده است.

حاجی‌بیگی درخصوص برخی پروند‌ه‌های مفتوح مربوط به باشگاه عنوان کرد: کارهایی که باید انجام می‌شد، انجام شده است. اگر پرونده‌ای مفتوح است به علت قطعی نبودن رأی آن است. درمورد دایی باید بگویم که او عضو پرسپولیس است و مشکلی ندارد. اگر هم بحثی مطرح است به علت عدم تعیین تکلیف پرونده او است. هر موضوعی که حکمش صادر شده باشد را اجرایی خواهیم کرد.

وی درمورد آخرین شرایط پرونده طارمی، گفت: طارمی حکمش مشخص است و امکان فرجام هم برای او کم است اما در مورد حق باشگاه باید بگویم که نماینده ما پیگیر این موضوع است و فکر می‌‌کنم به نتایج مثبتی هم برسد. حق باشگاه در این پرونده جدا است،‌ما در کارهای قانونی همیشه پشت بازیکنان هستیم اما باشگاه در موارد غیرقانونی نمی‌تواند ورود کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس  درمورد ماندن یا رفتن برانکو خاطرنشان کرد: مذاکراتی با او انجام شده است و تقریبا همه موافق ماندن او هستند. در تمام مسائل هیات مدیره و وزارتخانه تصمیم‌گیری می‌کند، باشگاه چه مدیرعامل داشته باشد و چه نداشته باشد مصوبات هیات مدیره باید اجرا شود و این کار توسط نماینده باشگاه صورت می‌‌‌گیرد.

حاجی‌بیگی درمورد احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس، تصریح کرد: صحبتی در این خصوص نشده است ، این موضوع باید مکتوب شود، کادر فنی مشخص کند، به جلسه هیات مدیره بیاید تا بررسی شود اما هنوز حرفی زده نشده است.

نظر شما