شناسهٔ خبر: 22601182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

گزارش زنده؛ سپیدرود 1 ذوب‌‌آهن 1

دو تیم پس از دو گلی که در نیمه دوم به ثمر رساندند بازی را با تساوی یک بر یک دنبال می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شما نیوز ،باشید:

 

هفته دوازدهم لیگ هفدهم، دوشنبه 29/08/96، ساعت 14:30، ورزشگاه سردار جنگل رشت

داور: رضا کرمانشاهی                           کمک ها: امیررضا آشورماهانی، محسن سلطانی

 

سپیدرود رشت: ایمان صادقی،سید هادی موسوی،سید احمد آهی،حمید ملکی،حسین کعبی،میثم تهیدست،میثم فردوسی،علی دهقان،میعاد یزدانی،محمد لطفی،محمد قربان زاده

سرمربی: علی نظرمحمدی

 

ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، علی حمام، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، اسماعیل شریفات و کی‌روش استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

 

کارت زرد:

سیدمحمد حسینی(35) از ذوب آهن

 

دقایق حساس:

دقیقه 6 – کی‌روش استنلی اولین فرصت بازی را در این دقیقه به وجود آورد اما ضربه او با واکنش صادقی دفع شد.
دقیقه 19 – ارسال ذوبی ها از کنار راست زمین با واکنش دیدنی صادقی دفع شد تا یک خطر دیگر از روی دروازه سپیدرودی ها دور شود.

 

شرح  گل‌ها:
سپیدرود 0 ذوب آهن 1(دقیقه 67، علی حمام): ارسال ذوبی ها از روی نقطه کرنر توسط مدافعان و دروازه بان سپیدرود دفع شد اما توپ برگشتی به علی حمام رسید و او نیز از زاویه بسته توپ را به درون دروازه تیم میزبان فرستاد.

سپیدرود 1 ذوب آهن 1(دقیقه 76، میثم فردوسی): تیم میزبان موفق شد در این دقیقه بازی را به تساوی بکشانند و در این لحظه فردوسی پس از کنترل توپ ضربه دیدنی خود را از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه ذوبی ها کرد و این توپ با در گوشه دروازه این تیم آرام گرفت.

 

شرح نیمه اول:

دو تیم سپیدرود و ذوب آهن پس از ارائه یک بازی کم هیجان، با تساوی بدون گل نیمه اول خود را به پایان رساندند.
بازی در حالی آغاز شد که دو تیم سعی در به دست آوردن میانه میدان داشتند و به همین دلیل با کمترین هیجان و فرصت بازی را در 10 دقیقه ابتدایی دنبال کردند. آنها در این دقایق ابتدایی بازی نتوانستند خود را به دروازه حریف برسانند اما هر چه از زمان بازی می گذشت سعی در رسیدن به دروازه حریف داشتند. از میانه های نیمه اول به بعد ذوبی ها توپ و میدان را در دست گرفتند و به نسبت به حریف خود حملات بیشتری را تدارک می دیدند. این جملات یکی دو بار به دروازه سپیدرودی ها رسید که آن هم توسط دروازه بان این تیم مهار شد. با توجه به شرایط بازی در نیمه اول می توان گفت دو تیم با کمترین خطر و فرصت بازی را پی گرفتند و در نهایت نیز با تساوی به کار خود خاتمه دادند.
با این حساب باید در انتظار نیمه دوم ماند و دید دو تیم می توانند دروازه های یکدیگر را با خطر روبرو کنند یا خیر.

نظر شما