شناسهٔ خبر: 22600854 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

خرازی:

باید مراقب حمایت های عربستان و آمریكا از داعش بود

رییس شورای راهبردی روابط خارجی در مورد سقوط داعش در منطقه، گفت: اگر امروز داعش با شكست مواجه شده است به معنای تمام شدن داعش نیست، ما باید به فکر حمایت های آمریکا و عربستان از داعش باشیم و این موضوع را دست كم نگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، كمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی در حاشیه مراسم ترحیم پدر بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت داعش در منطقه، گفت: آخرین پایگاه فعال داعش در سوریه بود، در عراق هم قبلا از سوریه تكلیف روشن شده بود و پیروزی در آنجا به دست آمده بود و قول سردار سلیمانی به موقع انجام شد.

وی ادامه داد: البته این به معنای تمام شدن داعش نیست، ما باید به فکر حمایت های آمریکا و عربستان از داعش باشیم و این موضوع را دست كم نگیریم.

خرازی در مورد مواضع ضد ایرانی فرانسه نیز تأكید كرد: با توجه به وظیفه سنتی که آنها در قبال سوریه در منطقه داشتند به تعهد خود عمل نكردند و در این میان لبنانی ها نیز از این موضوع گلایه مند بودند.

رییس شورای راهبردی روابط خارجی یادآورد شد: مشکل دیگر فرانسوی ها این است كه اگر امروز با هم اشتباه كنند وزن اشتباهات خود را فقط بیشتر كردند./٨١٦/۲۰۲/ح

نظر شما