شناسهٔ خبر: 22600754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس فدراسیون تکواندو:

قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست‌یافتنی است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست‌یافتنی بوده و کار خیلی سختی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدمحمد پولادگر ظهر امروز در نشست مجمع انتخابی رئیس هیات تکواندو استان مرکزی اظهار کرد: در رشته تکواندو قهرمانان مقام‌ها و مدال‌های کشوری و آسیایی بسیاری کسب کردند و باید گفت قهرمانی در رشته تکواندو برای جوانان دست‌یافتنی بوده و کار خیلی سختی نیست.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون بسیاری از استان‌ها در رشته تکواندو رشد کرده و در تمامی مناطق کشور از جمله کرمانشاه و سرپل ذهاب خانه تکواندو وجود دارد.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تکواندو از جمله رشته‌های ورزشی است که از دورترین نقاط کشور در تیم ملی و لیگ‌های مختلف سنی ورزشکار در آن حضور دارد، خاطرنشان کرد: دانش فنی تکواندو متمرکز در یک نقطه نیست و فدراسیون تکواندو دانش این رشته در تمام نقاط کشور گسترش داده است.

پولادگر ادامه داد: دستیابی به سکوی قهرمانی و حضور در تیم ملی و صحنه جهانی و آسیایی تلاش و برخورداری و شناخت ظرفیت‌ها را می‌طلبد، در این راستا لازم است استان‌ها ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را شناخته و نسبت به شکوفا کردن هرچه بیشتر آن تلاش کنند.

وی افزود: استان مرکزی جزء 13 استان کشور در رشته تکواندو است و متاسفانه نتوانسته از ظرفیت‌ها و موقعیت مطلوب خود در راستای گسترش هرچه بیشتر این رشته بهره‌مند شود.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: مرکزی از جمله استان‌هایی است که به دلیل نزدیکی به تهران زمینه برای فعالیت و گسترش ورزش در آن مهیا است، که می‌طلبد با راهبردی صحیح نسبت به شناخت ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از آنها تلاش شود.

در این مراسم حسن ویسمه‌ای به مدت چهار سال دیگر ریاست هیات تکواندو استان را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ک

نظر شما