شناسهٔ خبر: 22600736 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

­پرداخت 15هزار فقره تسهیلات برای مناطق زلزله زده

مدیر عامل بانک مسکن گفت: در مجموع 46 هزار واحدی که دولت برای پرداخت تسهیلات درنظر گرفته بانک مسکن 15 هزار واحد را برعهده گرفته است و از نظر تسهیلات هیچ نگرانی وجود ندارد و به محض تشکیل پرونده پرداخت می کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیر عامل بانک مسکن در جمع خبرنگاران گفت .. درمجموع 46هزار واحدی که دولت برای پرداخت تسهیلات درنظر گرفته بانک مسکن 15 هزار واحد را برعهده گرفته است و از نظر تسهیلات هیچ نگرانی وجود ندارد و به محض تشکیل پرونده پرداخت می کنیم.
بت شکن گفت.. بانک مسکن برای بازسازی5500 واحد مسکن روستایی متاطق زلزله زده به ازای هر واحد 25 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 15 ساله ونرخ سود 4درصد می دهد.
مدیر عامل بانک مسکن همچنین گفت.. برای 2 هزار واحد مسکونی در مناطق شهری نیز تسهیلات 35 میلیون تومانی با بازپرداخت 15 ساله وسود 5 درصد اختصاص یافته است
بت شکن افزود.. این بانک برای 5 هزار واحد مسکونی تسهیلات تعمیرات با سقف 12 میلیون تومان با بازپرداخت 7ساله و سود 5 درصد اختصاص داده است.
مدیر عامل بانک مسکن گفت .. بانک مسکن 2500 فقره تسهیلات برای تامین لوازم خانگی تا سقف 10 میلیون تومان با بازپرداخت 5ساله و به شکل قرض الحسنه پرداخت می شود.
بت شکن همچنین افزود.. امهال 2 ساله تسهیلات اعطایی قبل از وقوع زلزله به افراد آسیب دیده از زلزله در نظر گرفته شده است یعنی افرادی که اقساط بانک پرداخت می کنند 2 سال برای پرداخت اقساط مهلت دارند.
بت شکن افزود.. کسانی که درقالب مسکن مهر از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده اند در صورتی که واجدبیمه نامه خسارت زلزله و اتش سوزی باشند ، می توانند خسارت لازم را دریافت کنند.
همچنین اگر تسهیلات گیرنده دارای پوشش عمر مانده بدهی باشد و در زلزله اخیر فوت کرده باشد علاوه برانکه وارثانش مبلغ خسارت بیمه نامه زلزله را دریافت می کنند ، دیگر لازم نیست اقساط باقیمانده را پرداخت کنند.

نظر شما