شناسهٔ خبر: 22600726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حواشی دیدار سپیدرود - ذوب آهن؛

۲کارت زرد برای اصفهانی ها/ذوب آهن با ۲ گل پیش است

رشت-بازی سپیدرود و ذوب آهن در حالی در ورزشگاه سردار جنگل رشت در حال پیگیری است که بازیکنان ذوب آهن دو کارت زرد از داور دریافت کرده و این تیم با دو گل پیش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر دوشنبه در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران با عنوان جام خلیج فارس در هفته دوازدهم دیدار سپیدرود رشت در مقابل  ذوب آهن اصفهان رأس ساعت: ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت با حضور حدود شش هزار نفر تماشاگران برگزار شد.

سپیدرود رشت در حالی پای به این بازی گذاشت که در ترکیب اصلی این تیم ایمان صادقی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، سید احمد سید آهی، میثم فردوسی، حسین کعبی، علی دهقان، میثم تهیدست، میلاد قربان زاده، میعاد یزدانی، محمد لطفی به سرمربیگری علی نظرمحمدی حضور داشتند. .

در آن سوی میدان هم تیم ذوب آهن با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان، علی حمام، مهران درخشان مهر، کیروش استنلی به سرمربیگری امیر قلعه نوعی به میدان آمدند.

 قضاوت این دیدار نیز برعهده «رضا کرمانشاهی» به عنوان داور وسط و کمک های «امیررضا آشور ماهانی» و «محسن سلطانی» به عنوان کمک ها انجام شد.

در دقایق ابتدایی دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان بعداز چند هفته وقفه در بازی های لیگ برتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند و موقعیت های جدی را نتوانستند بر روی دروازه های یگدیگر ایجاد کنند.

در دقیقه ۶ بازی شوت خطرناک «کیروش استنلی» مهاجم تنومند ذوب آهن، ایمان صادقی دروازبان تیم سپیدرود را وادار به عکس العمل انجام که در پی آن صحنه حساسی به وجود آمد.

در دقیقه ۱۳ این دیدار نیز نخستین کرنر برای یاران قرمز پوش سپیدرود رشت به دست آمد که حاصلی برای این تیم در پی نداشت .

در ادامه این دیدار بسیاری از دقایق با ارسال های مکرر از جناحین توسط بازیکنان ذوب آهن روی دروازه سپیدرود و دفع مدافعان همراه بود.

در دقیقه ۲۲ بازی در صحنه ای که به نظر می رسد تکل خطرناک «علی حمام» بازیکن تیم ذوب آهن مستحق دریافت کارت زرد از سوی داور این مسابقه است ولی چنین نشد.

یکی از نکات قابل ذکر در خصوص داور این مسابقه اضافه وزن «رضا کرمانشاهی» است که کاملا قابل لمس بوده و همچنین وی در ابتدای فصل در تست های داوری مردود شده بود.

در دقیقه ۳۱ بازی کرنری برای تیم فوتبال سپیدرود رشت به دست آمد که  با دخالت مظاهری دروازه بان ذوب آهن ثمری برایشان نداشت.

دقیقه ۳۵ بازی سرانجام داور دست به کارت شده و نخستین کارت این بازی را «سیدمحمد حسینی» داد.

دقیقه ۴۱ بازی دفع توپ مدافعان سپیدرود منجر به ضربه کرنر برای یاران ذوب آهن شد و در ادامه ارسال «اسماعیل شریفات» نیز بی نتیجه ماند.

در انتهای نیمه نخست بازی تیم های سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان داور دیدار یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

یکی دیگر از نکات قابل ذکر برای این بازی قبل از آغاز نیمه دوم مسابقه گرم کردن بازیکنان ذوب آهن اصفهان به همراه مربی بدنسازی این تیم در زمین مسابقه بود.

در شروع نیمه دوم دو تیم بدون تعویض وارد میدان شدند.

در دقیقه ۴۹ این دیدار ارسال بازیکنان  سپیدرود از جناح چپ این تیم با ضربه سر «سید هادی موسوی» مدافع پیش تاخته  سپیدرود همراه شد که «مظاهری» دروازه بان ذوبی ها به قائله خاتمه داد.

 دقیقه ۵۳ این دیدار نخستین تعویض بازی در تیم ذوب آهن با ورود «مرتضی تبریزی» به جای «اسماعیل شریفات» به ثبت رسید.

دقیقه ۵۵ این مسابقه نیز شوت فنی «احسان پهلوان» با تیرک عمودی سپیدرودی ها برخورد کرد که جدی ترین موقعیت این بازی را رقم زد.

در حالی که دو تیم نیمه دوم را با حرکات سرعتی از کناره های خود پیگیری می کردند در دقیقه ۶۰ بازی مصدومیت «میلاد قربان زاده» در میانه میدان دقایقی از حرارت بازی گرفته شد.

دقیقه ۶۴ این دیدار نخستین  تعویض تیم فوتبال سپیدرود با خروج «محمد لطفی» و ورود «میر هادی میرجوان» صورت گرفت.

دقیقه ۶۷  بازی با ارسال کرنر از سوی «دانیال اسماعیلی» بازیکن تیم ذوب آهن با دفع مدافعان سپیدرود منجر به تکرار کرنر شد که ارسال مجدد این توپ با ضربه تمام کننده «علی حمام» همراه و در دورن دروازه تیم سپیدورد قرار گرفت.

در دقیقه ۷۰ دومین تعویض برای سپیدرودی ها با ورود «توحید غلامی» به جای «علی دهقان» انجام شد.

نظرمحمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت با تعویض خود تلاش می کند تا نتیجه این دیدار را به نفع خود تغییر و از شکست خانگی فرار کند.

دقیقه ۷۲ بازی نفوذ «میعاد یزدانی» از جناح چپ تیم ذوب آهن در ادامه منجر به ضربه کرنر شد که این ضربه با ارسال «میلاد قربان زاده» با ضربه سر «سید احمد آهی» همراه که با پرچم کمک داورآفساید اعلام شد.

دقیقه ۷۶ بازی در حالی پیگیری شد گل تساوی برای سپیدرود توسط «میثم فردوسی» با یک شوتی زیبا از روی خط هجده قدم دروازه «رشید مظاهری» را باز کرد.

در دقیقه ۷۷ این دیدار سومین تعویض برای سپیدرود با ورود «جواد آقایی پور» به جای «میلاد قربان زاده» انجام شد.

در دقیقه ۷۹  بازی ذوبی ها دومین تعویض خود را با حضور «مهدی مهدی پور»   به جای «احسان پهلوان» انجام دادند.

دقیقه ۸۰ در حالی که بازی از سرعت بالایی برخوردار شده است شوت سرکش میثم فردوسی هفابک سپیدرودی ها با واکنش زیبای مظاهری دروازه بان ذوبی ها دفع شد.

در دقیقه ۸۳ بازی نیز امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن با تعویض «ربیع عطایا» به جای «سیدمحمدحسینی» سومین تعویض خود را برای تغییر نتیجه و کسب سه امتیاز به سود خود انجام داد.

دقیقه ۸۸ بازی داور بازی روی اعتراض بازیکن نیمکت نشین ذوب آهن با توقف بازی و با اشاره داور چهارم کارت زرد نشان داد.

در دقیقه ۹۰ روی نفوذ «جواد آقایی پور» مهاجم ۱۶ ساله سپیدرودی ها واکنش مظاهری منجر به ایجاد ضربه کرنر به سود قرمز پوشان شد.

داور این مسابقه در پایان وقت های اصلی بازی سه دقیقه وقت اضافه برای این دیدار گرفته شد.

در نخستین دقیقه وقت های اضافه  گل دوم تیم فوتبال ذوب آهن با پاس رو به بیرون «بوحمدان» و ضربه فنی و تمام کننده «دانیال اسماعیلی فر» به ثمر نشست.

در پایان این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان  با نتیجه ۲ بر یک، سه امتیاز این بازی را به سود خود واریز کرد.

نظر شما