شناسهٔ خبر: 22600701 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دوم آذرماه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت در روز دوم آذرماه ۱۳۹۶ با حضور اساتید و شخصیتهای برجسته قرآنی در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در شهر مقدس قم برگزار می شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا): همایش ملی بررسی آرای تفسیری علامه محمدهادی معرفت در روز دوم آذرماه ۱۳۹۶ با حضور اساتید و شخصیتهای برجسته قرآنی در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در شهر مقدس قم برگزار می شود. مراسم افتتاحیه این همایش، ساعت ۸:۳۰ صبح و همچنین مراسم اختتامیه آن، ساعت ۱۶ عصر خواهد بود.
مراسم افتتاحیه این همایش، ساعت ۸:۳۰ صبح و همچنین مراسم اختتامیه آن، ساعت ۱۶ عصر خواهد بود.


از جمله اهداف این همایش می توان به «تجلیل از مقام شامخ علمی پژوهشی علامه معرفت»، «تبیین و معرفی نوآوری ها و روش های تفسیری ایشان»، «گشایش عرصه های نوین و ضروری در مطالعات تفسیری، تطبیقی و اثری» و «نقد دیدگاه ها و ارزیابی منهج تفسیر اثری و ارائه الگوهای نوین» اشاره کرد.
لازم به ذکر است از جمله محورهای این همایش، «مبانی، مناهج و قواعد تفسیری در آثار علامه معرفت»، «گرایش تفسیری علامه معرفت»، «مباحث علمی در آثار تفسیری علامه معرفت» و «تفسیر و مفسرشناسی در آثار تفسیری علامه معرفت» می باشد که قرار است در این همایش در قالب سخنرانی و ارائه مقالات به آنها پرداخته شود.

نظر شما