شناسهٔ خبر: 22600600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

دشمن به دنبال تخریب سپاه است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن به دنبال تخریب سپاه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر دوشنبه در دیدار با بسیجیان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ماه ربیع الاول یکی از بهترین ماه های خداوند به شمار می رود، اظهار داشت: ماه ربیع الاول ماه نشاط است.

وی عنوان کرد: باید تلاش شود که نشاط و شادابی در زندگی مومنان در این ماه ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه باید تلاش کرد زندگیمان چار تغییر شود، اظهار داشت: باید از ماه ربیع الاول استفاده کرد و شادابی را در زندگیمان لحاظ کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی باید در جامعه مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: باید تلاش کرد که سبک زندگی اسلامی در جامعه ترویج داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ عاشورا است، ادامه داد: بسیجی به معنای دین مدار بودن است و بسیجی کسی است که در مسیر حفظ ارزش های اسلامی حرکت می کند و به دنبال پیروی از دستورات دین، امام و رهبری است.

وی عنوان کرد: بسیجیان افراد فداکاری هستند که در مسیر توسعه کشور و حفظ ارزش های اسلامی گام بر می دارند.

دشمن از بسیج هراس دارد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردتاکید کرد: دشمن به دنبال تفرقه در بین مردم و نیروهای مسلح از جمله سپاه است.

وی اظهار داشت: بسیج در دل جامعه ایران قرار دارد و همه مردم ایران بسیجی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه است و باید در مقابل دشمن ایستاد و بسیجیان نقش مهمی در این مسیر دارند.

وی ادامه داد: دشمن از بسیج هراس دارد و به دنبال تخریب بسیج است.

نظر شما