شناسهٔ خبر: 22600510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار رباط کریم:

مسکن مهر یکی از بهترین طرح‌ها در کشور است

فرماندار رباط کریم گفت: مسکن مهر به عنوان یکی از بهترین طرح ها به منظور ساماندهی به اوضاع مستأجران در کشور کلید خورده است و باید قدردان این طرح بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز،سعید بیات فرماندار رباط کریم در مراسم طرح سپاس ویژه که صبح امروز در سالن همایش آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تکریم و گرامیداشت یاد شهدا یکی از وظای ما مسئولان است چرا که مسئولیت های حاضر را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلات کشور، این ها را نشان از بی توجهی برخی ازمدیران دانست و ابراز کرد: بیکاری در کشور در حال افزایش است و از طرفی فساد اقتصادی نیز در برخی از نقاط مشاهده می شود که مایه تأسف است.

فرماندار رباط کریم ادامه داد:  مسکن مهر به عنوان یکی از بهترین طرح ها به منظور ساماندهی به اوضاع مستأجران در کشور کلید خورده است و باید قدردان این طرح بود.

وی تأکید کرد: با حرف و شعار نمی شود کاری را پیش برد بلکه عزم جهادی می طلبد تا مشکلات کشور حل و فصل شود.

بیات با اشاره به فشار برخی از عوامل بیرون از شهرستان برای انتخاب شهردار پرند، اظهار کرد: خوشبختانه در این باره تصمیمات خوبی اتخاذ شد و اقای آشتیانی از مدیران خوبی است که در شهرداری پرند مستقر شده است و وضعیت گذشته برای پرند رقم نمی خورد.

انتهای پیام/

نظر شما