شناسهٔ خبر: 22600208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی دو تیم سیاه جامگان و استقلال تهران در نیمه نخست

صاحب‌خبر -

دو تیم فوتبال سیاه جامگان و استقلال تهران در حالی از ساعت 14 و 45 دقیقه امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل هم صف آرایی کردند که تیم میزبان از ساعت اولیه امروز با شوک پلمپ باشگاه مواجه شد تا در نهایت با پیگیری مسئولان این باشگاه توسط نیروی انتظامی پلمپ فک شود و بازیکنان به کارت های بازی خود دسترسی پیدا کنند.
این دیدار با قضاوت «مهدی سیدعلی» آغاز شد و آبی پوشان به رغم مهمان بودن، حمایت خوب هوادارانشان را در ورزشگاه شاهد بودند و با وجود غیبت «فرشید باقری» ، «داریوش شجاعیان» و « میلاد زکی پور» به دلیل محرومیت و «وریا غفوری» به دلیل مصدومیت بازی را هجومی آغاز کردند.
در بیست دقیقه ابتدایی این دیدار استقلالی ها چند نوبت حمله را به سمت دروازه نماینده فوتبال مشهد تدارک دیدند که به دلیل بی دقتی در ارسال پاس نهایی یا حضور مهاجمان در تله آفساید گیری تیم حریف، ره به جایی نبردند.
اشتباهات بازیکنان دو تیم در بیشتر لحظات این دیدار نشان داد که تعطیلات دو هفته ای لیگ در کیفیت بازی ها اثر گذار بوده است. در دقیقه 31 مهمترین شانس استقلال را برای رسیدن به گل توسط «سجاد شهباز زاده» از دست رفت.
در این صحنه «امید نورافکن» هافبک استقلال پاس خوبی را به شهباززاده داد که او در منطقه شش قدم دروازه «حمید رضا کرمی» گلر سیاه جامگان و در موقعیت تک به تک توپ را به دستان گلر زد و در ادامه توپ توسط مدافعان دفع شد.
در دقیقه 44 نیز «جابر انصاری» با سانتر خوب خود «فرشید اسماعیلی» را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه سر آرام وی در دستان کرمی قرار گرفت.
در ادامه نیز با سوت پایان نیمه نخست این دیدار از سوی «مهدی سید علی» دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه نخست «علیرضا مرزبان» سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان از ترکیب حمیدرضا کرمی، رضا شربتی، محسن آقایی، محمدرضا خرسندنیا، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، یرکوویچ، سبحان خاقانی، سجاد دانایی، حسین بادامکی و وحید عسگری بهره برد.
همچنین «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران سید حسین حسینی، مجید حسینی، لئوناردو پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرورجپاروف، فرشید اسماعیلی، جابرانصاری و سجاد شهباززاده را در نیمه نخست به میدان فرستاد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1368
خبرنگار: محمد مهدی موذن** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما