شناسهٔ خبر: 22600116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل از گاز بهره مند می شوند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: گازرسانی در این استان باشتاب بیشتری انجام می گیرد و در سال 96 روستاهای بالای 20 خانوار این استان از گازطبیعی بهره مند می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، فیروز خدایی روز سه شنبه در آیین افتتاح طرح گازرسانی به 111 روستای استان افزود: در دولت تدبیر و امید 470 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند و هم اکنون طرح گازرسانی به 276 روستا در دست اجرا است که با افتتاح این طرح ها بیش از 91 درصد روستاها از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی اضافه کرد: بیش از 425 هزار مشترک گاز طبیعی در بخش خانگی ، تجاری و صنعتی و یک هزار و 269 واحد صنعتی عمده و خرده جز مصرف کنندگان گاز طبیعی هستند.
جواد زنجانی فرماندار اردبیل هم در این مراسم گفت: کارنامه دولت تدبیر و امید در 3.5 سال اخیر قابل تحسین است و آمار موجود در اجرای طرح ها نشان می دهد که دولت در مسیر عقلانیت و برنامه ریزی حرکت کرده و این برای مردم مایه امید و نشاط است.
وی با اشاره به افتتاح طرح های تولیدی و اقتصادی در اردبیل افزود: در ایام الله دهه فجر شاهد افتتاح 292 طرح با 2 هزار و 660 میلیارد ریال در شهرستان اردبیل هستیم که نشان از توجه دولت به مناطق محروم و کم برخوردار می باشد.
زنجانی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید 12 هزار میلیارد ریال طرح مورد بهره برداری قرار گرفته و امسال هم برای اجرای طرح های اردبیل پنج هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.
او از فعال شدن 110 طرح راکد در اردبیل خبرداد و گفت: در این شهرستان برای فعال کردن 110 طرح راکد 850 میلیارد ریال هزینه و زمینه رونق تولید و اشتغال زایی فراهم شده است.
زنجانی با اشاره به خدمات دولت در بخش درمان افزود: برای ارتقای سلامت امسال 540 میلیارد ریال طرح در زمینه های بهداشتی و درمانی به بهره برداری رسیده است.
فرماندار اردبیل به گازدار شدن تمام روستاهای اردبیل اشاره کرد و گفت: در سال 96 روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
زنجانی حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها را خواستار شد و افزود: سال 96 سال برگزاری رفراندوم عمومی است که همه اقشار در این رفراندوم شرکت کرده و همدلی ، همبستگی ملی و همراهی آحاد مردم در تبعیت از رهبری را به نمایش خواهند گذاشت .
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018

انتهای پیام /*

نظر شما