شناسهٔ خبر: 22599923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار کریمیان در جلسه ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله کرمانشاه؛

آواربرداری و بازسازی منطقه زلزله‌‌زده شیخ صالح به سپاه عاشورا واگذار شده است/ به نیروها گفته‌‌ام به گونه‌‌ای عمل کنید که انگار تنها در وسط میدانِ خدمت هستید

فرمانده سپاه عاشورا گفت: در کنار ارسال 50 کامیون از کمک‌‌های مردمی بسیج به مناطق زلزله زده کرمانشاه، آواربرداری و بازسازی منطقه شیخ صالح را نیز انجام می‌‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله دیده با بیان اینکه دقایق اولیه، تصور ما این بود که زلزله به استان ما آسیب وارد کرده است، اظهار داشت: بر همین اساس بلافاصله با استاندار محترم و معاون عمرانی استانداری تماس گرفته و بر آمادگی سپاه عاشورا برای امدادرسانی احتمالی تاکید کردم، اما زمانی که معلوم شد، زلزله در منطقه سر پل ذهاب کرمانشاه رخ داده سریعا با فرماندهان سپاه تماس گرفته و برای امداد رسانی اعلام آمادگی کردم.

وی با اشاره به اینکه فردا 20 دستگاه از کمک‌های مردمی را به مناطق حادثه دیده ارسال خواهد شد، افزود: به فرماندهان نواحی و اقشار هم تاکید شد برای جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام کنند و بحمدالله تا امروز ۵۰ کامیون و تریلی حامل کمک‌های مردمی به منطقه بوده‌‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه کار امداد رسانی، آوار برداری و بازسازیِ منطقه شیخ صالح به سپاه عاشورا محول شده است، اذعان داشت: به همه نیروها سفارش کرده‌‌ام به گونه‌‌ای برنامه ریزی و عمل کنید که انگار تنها در وسط میدانِ خدمت هستید.

سردار کریمیان با بیان اینکه از امروز باید روزانه حداقل یک وعده غذای گرم به زلزله زدگان تدارک ببینیم، خاطرنشان کرد: سپاه عاشورا تجربه ارزشمندی در زلزله ارسباران دارد و این تجربه باید برای کاهش آلام مردم در بحث امدادی، آواربرداری و بازسازی به کار گرفته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این جلسه گفت: سرویس بهداشتی و حمام نیاز ضروری زلزله دیدگان است و همچنین برای نگهداری احشام نیز باید تدبیر عاجل صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما