شناسهٔ خبر: 22599516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد به کودکان زلزله زده

کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد کتاب، اسباب‌بازی و نوشت‌افزار‌های اهدایی مردم استان را برای کودکان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال میکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   در پی وقوع زلزله مهیب استان کرمانشاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تشکیل ستاد ویژه امداد رسانی فرهنگی قرار است علاوه بر اعزام مربیان، کتاب‌خانه‌های سیار، هنرمندان و نویسندگان مجموعه‌ای از تولیدات و محصولات فرهنگی خود از قبیل: کتاب، اسباب‌بازی و سرگرمی و نوشت‌افزار را نیز به کودکان ساکن این مناطق اهدا کند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ آبان ۹۶ هدایای خود را به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان تحویل دهند.

در مرکز استان هم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مرکز فرهنگی هنری شماره یک گچساران به عنوان پایگاه جمع آوری اقلام فرهنگی در نظر گرفته شده است.

گفتنی است به زودی دامنه فعالیت‌های کانون هم‌زمان با پایان عملیات نیرو‌های امدادی در مناطق زلزله‌زده گسترش پیدا می‌کند و گروه‌های بیشتری شامل مربیان و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان به این مناطق اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/ش

اهدای کتاب، اسباب‌بازی،سرگرمی و نوشت‌افزار به کودکان زلزله زده کرمانشاه

نظر شما