شناسهٔ خبر: 22599086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مشیدی:

دانشجویان در زمان‌های پرتردد با مشکل حمل و نقل مواجه هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: اتوبوس هایی که برای تردد و حمل و نقل دانشجویان استفاده می‌شود بسیار قدیمی بوده و چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی مورد تایید نمی باشد.

صاحب‌خبر -
علیرضا مشیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه در این دانشگاه 17هزار دانشجو مشغول به تحصیل می باشند گفت: دانشجویان در بازه های زمانی پرتردد با مشکل حمل و نقل مواجه هستند که مشکلات پدید آمده در شان یک دانشجو نیست.
مشیدی ادامه داد: اتوبوس هایی که برای تردد و حمل و نقل دانشجویان استفاده می‌شود بسیار قدیمی بوده و چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ فنی مورد تایید نمی باشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به نامه تنظیم شده برای سرپرست دانشگاه آزاد اراک افزود: در این نامه از سرپرست دانشگاه خواسته شده تا با توجه به حضورش در کمیسیون دانشجویی، پیگیر مشکل به وجود آمده برای دانشجویان باشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در پایان گفت: کمبود تعداد اتوبوس ها برای حمل و نقل دانشجویان بسیار ناخوشایند است که عمده مشکلات به وجود آمده برای دانشجویان خانم می باشد و این موضوع در شان جامعه دانشگاهی نیست.
دانشجویان در زمان‌های پرتردد با مشکل حمل و نقل مواجه هستند 

نظر شما