شناسهٔ خبر: 22598483 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

کره شمالی ترامپ را «سگ هار» خطاب کرد

روزنامه حکومتی کره شمالی در سرمقاله خود ضمن انتقاد از دولت آمریکا به دلیل حضور نظامی در شبه جزیره کره هشدار داد، آمریکا در مسیری قرار دارد که به سوی جهنم پیش می‌رود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رسانه حکومتی کره شمالی در مقاله‌ای علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نوشت، وی در آب‌های شبه جزیره کره جنگ به راه می‌اندازد.

به نوشته روزنامه اکسپرس، روزنامه رودانگ سینمون متعلق به حکومت کره شمالی نوشت، حضور نظامی آمریکا در آب‌های شبه جزیره کره و برگزاری رزمایش نظامی با کره جنوبی اثبات می‌کند،‌ آمریکای فتنه‌گر قصد نابودی نیروهای کره شمالی را دارد.

در ادامه این مقاله آمده است «ترامپ باید بفهمد که مزخرفات اوست که آمریکا را رهبری می‌کند و این واقعیت است که به خاطر رهبری او، آمریکا در مسیر غیرقابل بازگشتی به سوی جهنم پیش ‌می‌رود. 

در ادامه مقاله آمده است توهین ترامپ به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی وی را شایسته مرگ کرده است و هر کس جرات کند به رهبر کره شمالی و سیستم اجتماعی آن توهین کند، دیگر جایی برای ماندن زیر سقف آسمان نخواهد داشت. 

در ادامه رودانگ سینمون نوشت ترامپ سگ هاری است که به خاطر جرم وحشتناکش باید تاوان بدهد. رئیس جمهور آمریکا اخیرا در یک توییت رهبر کره شمالی را چاق و کوتاه و یک بار دیگر کیم را مرد راکتی نامیده بود.  



برچسب‌ها:

نظر شما