شناسهٔ خبر: 22596545 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزیدگان شش بخش جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان مشخص شدند

برگزیدگان رشته های مقاله‌نویسی و بخش‌های هنری، ادبی نقد کتاب، فناوری، پژوهشی مرحله پایانی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برگزیدگان رشته مقاله نویسی مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، در دو گروه دانشجویان و اساتید مشخص شد.

بنابراین گزارش، کمیته فنی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان پس از دریافت آثار از دستگاه‌ها و دانشگاه‌های شرکت کننده در رشته مقاله نویسی و همچنین داوری آثار در دبیرخانه جشنواره، برگزیدگان را بر اساس حروف الفبا مشخص کرد.

در این جشنواره رشته مقاله نویسی دانشجویان احمد الهیاری بوزنجانی از وزارت علوم، حسن رحمانی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی، حسین قائد امینی از وزارت بهداشت، و در بخش مقاله نویسی اساتید فرشته بهمنش از وزارت بهداشت، مهدی مختارزاده از دانشگاه آزاد اسلامی، نسیم بیگی‌بروجنی و اصغر سپهوند از وزارت بهداشت رتبه‌های برتر را کسب کردند.

همچنین برگزیدگان بخش پژوهشی مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، در دو رشته بررسی و نقد کتاب و همچنین تالیف کتاب مشخص شد.

کمیته فنی جشنواره ملی پس از دریافت آثار از دستگاه‌ها و دانشگاه‌های شرکت کننده در بخش پژوهشی و همچنین داوری آثار در دبیرخانه جشنواره، برگزیدگان را بر اساس حروف الفبا مشخص کرد.

برگزیدگان بخش پژوهشی در رشته‌های بررسی و نقد کتاب و نیز تالیف کتاب مرحله پایانی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به تفکیک دستگاه‌های دانشگاهی به شرح زیر است:

بررسی و نقد کتاب دانشجویان: احسان کشت ورز کندازی از دانشگاه فرهنگیان، سیدمصطفی آستانه از دانشگاه فرهنگیان، فاطمه حاج اکبری از وزارت علوم، مژگان قاسمی از دانشگاه فرهنگیان.

تألیف کتاب اساتید: مرضیه مومن نسب و آزیتا جابری از وزارت بهداشت.

برگزیدگان بخش پژوهشی مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور مشخص شد.

کمیته فنی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور برگزیدگان بخش پژوهشی در رشته‌ تلخیص کتاب را بدون اعلام نفرات اول تا سوم، بر اساس حروف الفبا مشخص کرد.

برگزیدگان بخش پژوهشی مرحله پایانی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور در رشته تلخیص کتاب به تفکیک دستگاه‌های دانشگاهی به شرح زیر است:

امین هادی زاده از وزارت علوم، مسعود رضایی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، نسرین خواجه علی از وزارت بهداشت.

برگزیدگان بخش ادبی مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور نیز مشخص شدند.

کمیته فنی سی ودومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور برگزیدگان بخش ادبی این دوره ازجشنواره در رشته‌های فیلمنامه نویسی، نمایش نامه نویسی، شعر و داستان‌نویسی را بدون اعلام نفرات اول تا سوم، بر اساس حروف الفبا مشخص کرد.

در رشته فیلم نامه نویسی هیچ یک از شرکت کنندگان حائز رتبه نشده و سه نفر شایسته تقدیر شده‌اند.

برگزیدگان بخش ادبی مرحله پایانی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور در رشته‌های مختلف به تفکیک دستگاه‌های دانشگاهی به شرح زیر است:

رشته فیلمنامه نویسی: سهیلا باقری شریف آبادی از وزارت علوم، محمد جواد شاهمیری از دانشگاه فرهنگیان، سعید موذنی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی.

رشته نمایشنامه نویسی: آیت اسدی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، پدرام محمدپور از دانشگاه فرهنگیان، سید مجید میرحسینی از وزارت بهداشت.

رشته شعر: روزا رودینی از وزارت علوم، ابراهیم زمانی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، معصومه مرادی از وزارت علوم.

رشته داستان نویسی: اعظم ابهری قزل احمد از وزارت بهداشت، مهسا امیری از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، کامران داوودی از وزارت علوم، حسین عوض زاده از دانشگاه فرهنگیان.

برگزیدگان بخش فناوری مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور ، در رشته‌های تولید نرم افزار و اپلیکیشن و همچنین کانال شبکه مجازی مشخص شد.

کمیته فنی جشنواره ملی پس از دریافت آثار از دستگاه‌ها و دانشگاه‌های شرکت کننده در بخش فناوری و همچنین داوری آثار در دبیرخانه جشنواره، برگزیدگان را بر اساس حروف الفبا مشخص کرد.

برگزیدگان بخش فناوری مرحله پایانی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور در رشته‌های مختلف به تفکیک دستگاه‌های دانشگاهی به شرح زیر است:

رشته تولید نرم افزار و اپلیکیشن: مریم ترابی سرشکی از دانشگاه فرهنگیان، علی محمد دهقانی از دانشگاه فرهنگیان، محمد حسن علیائی از وزارت علوم، رضا منصوری از دانشگاه پیام نور.

رشته کانال شبکه‌های مجازی: جاویدان اسماعیل‌پورعالیزمینی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، علی ریحانیان از وزارت بهداشت، سیما فرجی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای.

برگزیدگان بخش هنری مرحله پایانی سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور مشخص شد.

کمیته فنی سی ودومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور برگزیدگان بخش هنری این دوره ازجشنواره در رشته‌های تذهیب، خوشنویسی( شکسته)، خوشنویسی( نستعلیق)، طراحی پوستر، عکاسی، فیلم کوتاه، معرق و منبت و نقاشی را بدون اعلام نفرات اول تا سوم، بر اساس حروف الفبا مشخص کرد.

برگزیدگان بخش هنری مرحله پایانی سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور در رشته‌های مختلف به تفکیک دستگاه‌های دانشگاهی به شرح زیر است:

تذهیب: سمانه جمشیدی نیا از وزارت علوم، زینب رهنما سرملی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، لیلا صبری از وزارت علوم.

خوشنویسی (شکسته): فرهاد آقائی از وزارت بهداشت، کبریا کلافچی از وزارت علوم، ملیکا محمودی راد از دانشگاه آزاد اسلامی.

خوشنویسی (نستعلیق): هاشمیه چهره از وزارت بهداشت، محمود رباط جزی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، مجید رضائی از دانشگاه آزاد اسلامی.

طراحی پوستر: زهرا طالبی مزرعه شاهی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، زهرا قدیری از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، علی مسعودی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری.

عکاسی: محمد اسفندیاری از دانشگاه فرهنگیان، زهرا رحیم پور از دانشگاه آزاد، فاطمه لطیفی از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ندا میرزایی از دانشگاه پیام نور.

فیلم کوتاه: احد اجاق زاده از دانشگاه آزاد، فاطمه سادات جوادی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، حسین قائمی از وزارت بهداشت.

معرّق و منبّت: حسین داودی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، داود سلیمانی از دانشگاه جامع علمی و کاربردی، لطیف محمدی از وزارت بهداشت.

نقاشی: زهره آذرگون از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مریم میرصدرایی از دانشگاه پیام نور، مانیکا نگهداری پور از وزارت بهداشت.

نفرات اول تا سوم این رشته در آیین افتتاحیه این جشنواره که روز سه‌شنبه 7 آذر ماه در حوزه هنری تهران برگزار می‌شود، اعلام و جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.

جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور هر ساله توسط یکی از دستگاه‌ها و نهادهای دانشگاهی برگزار می‌شود که میزبان سی و دومین دوره این جشنواره ملی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که آیین افتتاحیه و تقدیر از برگزیدگان طی روزهای ششم تا هشتم آذر در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما